Thursday, May 7, 2009

:: Selamat Pengantin Baru Puan Sarina ::

~~ Aloha..bertemu lagi kat ruangan blog aku..sowilah lambat update cerita baru..hehehe..story terbaru nie berkenaan..housemate aku kak sarina selamat mendirikan rumah tangga..Alhamdulillah



~~ Masa majlis perkahwinan nie..aku p dengan mak, kak long n My Dear..huhuhu..Gambar kawin pon tak banyak..sebab Kak sarina bz..tak statik satu tempat..nie jerlah gambo yang sempat di ambil...



~~ masa datang umah akak ..salam lah dengan tuan rumah..hehehe..pastu kitaorg pon makan..besh jugak menu..nak amik gambo tapi macam pelik jer..segan plak aku...lepas makan time tue akak tengah makan beradap...kitaorg lepak atas lah..tunggu pengantin naik..nasib baiklah dapat jugak bergambo...



~~ hadiah plak..aku n kawan2 yang lain berkongsi hadiah...tak yahlah bgtau aper kitaorg bagi...hehehhehe...yang penting Pengantin mesti suke...hadiah tue dari aku, My dear, Pija , Izzah n A'ah..5 orang...



~~ Aku tak sempat nak jumpe dak2 IIM..derang da balik dulu sebab nyer derang sampai kul 12.30tghari..kitaorg sampai dalam kul 2.45ptg..



~~ Pas da selesai amik gambo semua..aku n my family pon..balik lah ke Muo jugak...huh..letih sangat..



~~ Da sampai umah..aku berehat then petang kuo balik..p lepak tanjung emas..so layanz cerita seterusnya...



~~ For Puan Sarina..Tahniah n Selamat Penganti Baru dari Erin n Azrai..moga2 cepat dapat baby..hehhehehe.....

0 comments: