Thursday, May 7, 2009

:: Rasa nak Makan rojak petis n ABC Tanjung Emas ::

~~ Actually pas jer balik dari umah Kak Sarina..aku terus tengokkan komputer mak..streamyx mak tetibe buat hal..hurm..aku sedaya upaya dok tengokkan komputer mak nak mengesan apa die kerosakkan yang da di alami..Hurm..Aku call lah TM..buat laporan..bla..bla..bla...aku agak wayar kabel yang problem sebab lampu LAN tak menyala..tapi die ada 2 kemungkinansamaada kabel atau router yang rosak..aku bawak lah kabel tue p kedai n check..

~~ Sebelum p beli kabel tue..aku n My dear p lah makan Rojak petis n ABC kat tanjung..nak kejar masa nyer pasal..yelah seharian aku penuh 2 hari nie...padahal kat MUO sehari jer..pagi tadi p makan asam pedas kat parit jawa..wah...best nyer...aku p ngan ayah ,mak adik n azrai..memang makan saja...



~~ Masa tengah makan tue..Kak Ogy teponlah..die kata tak yah balik dulu..jalan jem teruk...dari 12 km sebelum sampai senawang sampai lah KL..huhuhuhu..jem teruk jugak...rupenyer die singah nilai..terjumpe si Aus..die tolong2 sedara nurul nyer kedai makan..nama kedai tue " Seteguk Nilai"..aku pon tak penah tau die tolong2 kat kedai tue..hehehe..



~~ pas da borak2 dengan Kak Ogy tue..aku n My dear...Makan lah rojak petis n Abc..My Dear minum lai chi kang..



pas makan kitaorg terus gerak p wetex perade..nak cari kabel ..hurm..rupenyer kabel tue tak rosak..hurm..buek penat jer..pastue aku n My dear balik lah umah..bla..bla..bla...lepas isyak..kitaorg geraklah balik KL..tapi tk balik pon...dok p makan kat bustand pagoh plak...makan mee bandung..wah..makan saja..pas makan dalam kul 10.30 baru gerak balik KL..huhuhuhu..jalan jem jugak..tapi aku tido...hehheh..sian my dera sorang2 yang drive..dalam kul 1.30pg kitaorg pon sampai KL...n My dear pon balik Umah...aku pon sesiap2 n tido sok neyr nak p keje plak..huhuhuh

0 comments: