Sunday, May 24, 2009

:: Lovely Weekend ::

~~ Aloha..hari nie ari Ahad..wah kene bangun cepatlah sebab nyer nak amik papa n mak cik die ( Teh )kat pekeliling..Hehhehe..aku sesiap p pekeliling kul 1.00tgh bas dari kuantan sampai..gedebak gedebuk ajak teh n kawan teh p makan mee bandung kat the mall .. Aku n My dear nak hantar teh p kursus kat Mardi..wah cuaca panas hari nie..

~~ Pas makan..kitaorg pon gerak p Mardi serdang..aku memang tak tau lah jalan ..My dear tau..memula tue salah masuk pintu..kitaorg kene masuk pintu main entrance nak p tempat kursus..hehehe..akhir nyer jumpe gak tempat kursus...da hantar teh n kawan teh kitaorg pon gerak semula balik ke KL..tapi my dear ubah plan die nak p sunway..layanz jelah bf aku nie...die memang teringin nak bawak aku p sunway pyramid tapi tak kesampaian sebab nyer aku da p dulu dgn pija n kak sarina last week..p main ice skating..hehehehe..but kali nie kitaorg bukan nak p main ice skating..saja ja jejalan..

~~ Sebenarnyer aku da penah p dulu2 sunway nie..tapi lama da..da berzaman..then p ngan mak , ayah n family..hehehehe..dolu2 lah..Puas lah pusing..tapi aku rasa tak satu sunway tue..after that aku teman papa p beli barang sport die lah..die survey2 baju..hurm ape lagi baju nike die lah dengan accesories tennis..yelah die ngan tennis memang tak dapat di pisahkan..pas pusing tue..My dear tarik aku p masuk kat parkson suh cari kasut..aku memula cam tak nak arr..kan die da bagi bunga..nie nak bagi kasut pulak..hurm...aku suruh die pilihlah...nak belikan aku kasut..hadiah lagi sempena anniversary..sebenarnyer kalau tak anniversary pon My dear beli gak..tapi aku nie mana ler reti nak suh2 die beli..die bg aku amik..hehehehe..last2 die pilih kasut sembonia..wah cute gilerzzz...cantik..puas da try yang lain2 tapi semuanyer longgar..saiz kasut aku nie memang ler kecik..last2 jumpa gak..n akak promoter tue dok suggest suh aku beli padding..hurm..aku p cari kat bata jer..


~~ Pas beli barang2 tue..tekak rasa dahaga..n My dear ajak p makan kat Wendy's..aku pon makan skali lah dengan die..sejak aku kawan dengan MY dear nie..die asik bagi aku makan jer..berat badan aku pon da naik..dari 40 kg ke 43 kg..nie tak timbang lagi nie..pipi da chubby..hish..masa makan tue..layanlah lagu..kat bawah org2 main ice skating..lagu2 derang cool giler..as u know me..Music is my life...aper2 genre music semua boleh masuk..aku n MY dear sama...

~~ Pas makan ..kitaorg pusing2 lagi n balik..dalam petjalanan balik sampai kat trafic light bergambo..heheheh..pas tue..my dear hantar aku balik..coz tonite die nak main tennis dengan kawan2 die..heheheh..ok..aku pon nak rehat penat rasanyer..


~~ To My dear..thanks again..U're cool babe..luv u so much...

0 comments: