Friday, May 22, 2009

:: Suprizing Me In My Second Anniversary ::

~~ Aloha..pagi nie..aku lalui dengan penuh tenang..coz merupakan hari anniversary aku n My Dear kali ke 2..pagi cam biase aku wat keje..meet fren yang lain..suke2..hari nie niekan hari jumaat..Last day keje untuk minggu nie..petang pon tak wat keje sangat..sebab ader bicara ilmu...best betul..





~~ Neway..aku tak aspect aper2lah hari nie..tapi My Dear da wat aku rasa terkejut yang teramat sangat..wah..tadi masa aku tengah beborak dengan abg mail n kak ogy..tetibe aku dengar adr org panggil nama aku..betul2 time tue aku kat tempat kak ogy..tapi aku tak nampak siape pon..die cakap dengan abg mail..Saya nak jumpe Cik Noorini binti Md Shah..dlm hati aku mybe org nak hantar borang mintak keje..aku tak terlintas aper pon..rupenyer..ader mamat penghantar bunga..hantar sejambak bunga rose merah ada 15 kuntum..wah..nak nangis aku..mane tak nyer..aku memang terkejut sangat...time tue..turunlah En. Zubayry, Kak Sarina..Abg Emi..wah kene nganjing arr aper lagi..







~~ Hish2..very2 suprizing me..I Love u Dear...napelah susah2 nak bagi bunga nie.. Neway i really2 appreciate it sayang..Terima kasih banyak2 ... Semoga Hubungan ini kekal hingga Akhirnyer..you are so romantik person..Luv u muahx..muahx muahx..

2 comments:

-butterfly- said...

:: wah!!!
:: tahniah!!!
:: :)
:: romantik tul dak Arai tu..
:: hehe

^i|z|z|a|h_n|h|k|m^

ErinZ Site said...

:: Thanks Izzah..=)
:: Nasib baik akak tak de sakit jantung. Kalau tak da kat spital da..