Monday, May 11, 2009

:: Minggu Temuduga Di Opis ::

~~ Aloha..tengah keboringan ..nasib baik ada laptop..pagi2 da kena..belari turun naik dari tingkat 3 ke tingkat 6..pas tu p tingkat ground floor...hurm biasalah minggu nie penuh dengan temuduga..



~~ Untuk hari nie temuduga jawatan pembantu am pejabat yang nak gantikan tempat Hairin ex staf IIM, die dapat keje kat JPM n pemandu kenderaan bermotor untuk driver tetap Tn. Haji timbalan presiden IIM sebab nyer TP da naik pangkat JUSA B so die layak dapat driver tetap....sok plak intiwiew pembantu tadbir untuk tambahan di sektor n unit..so skung setiap unit akan ada 2 org Pembantu Tadbir...hari khamis plak ada intiview penolong pengurus korporat untuk mengisi kekosongan si Khalizani...Jumaat plak intiview untuk pengarah sektor politik..yang nak gantikan tempat anis yusal..semuanya da letak jawatan...Agak2 nape lah semua nak letak jawatan..????hehehhe..persoalan nyer mungkin IIM ada kekurangkan..so fikir2 kan lah..tak nak komen lebih2..





~~ Nie ha..kene jugak wat keje kat atas..nasib baiklah aku ader broadband celcom..tak delah terputus dengan dunia luar...

~~ Neway..tengah2 menjalankan tugas nie...nak sambung keje semula..see ya ...da...=)

0 comments: