Thursday, May 28, 2009

:: Dapat MC sehari ::

~~ Aloha..neway..pagi nie..aku p keje cam biasa...settle shereder resume2 photostat yang da di temuduga..Hari nie buat surat lantikan staff baru IIM..PAP n Pemandu..Pagi2 da kene tegur dengan dak2 opis nie pasal dengan mata aku..memang dari semalam la..aku ingat ok pas bangun tido pagi tadi..tp tak ok lagi..aku pon buat bodo jer arr...Sebenarnyer sepanjang aku hidup 25 tahun nie..belum penah lagi aku kene sakit mata..alhamdulillah lah..but aku pon takut jugak kalau kene..matilah aku..da lah tarikh keramat da nak dekat..da settle semua baru lah aku minta bos balik ..aku p klinik...

~~ Biler p klinik biasa aku p..Doc Param memang tak de arr..doc lain..nevermind..then da check tue..doc tue tau semua..aku nyer mata kene infection jangkitan kuman..sebab pakai contac lens..doc minta aku tak pakai contac lens dalam jangka masa 6 bulan..hehehehe..aku sengih jerlah...then doc bg MC sehari..so aku kat umah dok2 tengok tv..tido2 kejap2 jer sebab nyer doc bg ubat titis mata..takut melekat plak mata aku..hehehe..

~~ Malam nyer..aku p amik kete pada My Dear..sok kene bawak kete plak..kak siti (unit Kewangan ) mintak tolong sebab sok nak p bank..hurm..sok ramai yang tak de..semua p Pontian ada program CSR rebung, program sektor swasta...tak perlah..tadi makan sate kajang kat restoran jejantas sg buloh..hurm..besh jugak..mengimbau kenangan bersama My Dear.. Aku memang bertuah dapat hidup bersama die..Very understanding..n caring..semuanya ada pada nyer..wah..i really luv him so much..

~~ Pas tue..aku hantar My Dear balik umah..n aku gerak balik..huhuhu..dan sampailah skung nie..nie aku nak masuk tido da...ngantukz..so esok keje..keje..keje..see the next story..da..n gud nitezzzzz..

0 comments: