Monday, May 18, 2009

:: Bachelor Day ::

~~ Actually pagi nie aku sakit2 badan ..n semua sendi2..tangan pon da ader musel.. ader story nak kongsi dengan sahabat2 semua...semalam 17 Mei 2009..aku ..pija..n kak sarina p sambut bachelor day...nie semua adalah rancangan si Pija..yelah..macam sem lepas..lepas2 final exam kitaorg p redang..bersama2 sahabat2 di pejabat aku..skung nie..semuanya bro2 org2 kuat admin da tak de...so kitaorg rancanglah program selepas exam n kitaorg namakan hari semalam adalah "bachelor day"..,

~~ Sebenarnyer..kitaorg nak wat "Bachelor Day nie" before Kak sarina Kawin..but oleh kerana kekangan masa yang di hadapi..n sangat 2 suntuk..kitaorg tunda hari nie..n tarikh semalam lah yang paling sesuai..sangat2...

~~Tak sabar nak citer kan..semalam kitaorg p main ice skating kat sunway pyramid...wah..tak macam mane rupelah main ice skating..tak penah sepanjang 25 tahun hidup nie aku main ice skating..start malam semalamnyer..pija da lepak2 umah aku..pas die balik dari celebrate annivesary die yang pertama...huhuhuhhuhu...kitaorg borak sampai kul 4.30 pagi...lepas tengok konsert final Af...











~~ Pagi nyer tue kitaorg..gerak dalam kul 10 pg..sampai2 sunway dlm kul 11.30pg..aku pon tak bape nak ingat masa tue sebab nyer..exited nak p main ice skating...kitaorg pon tak tau jalan..main belasah jerlah..akak bawak kete..kitaorg lalu NPE..hurm..sesudah sampai jer...pija da lapo2..kitaorg makan kat food court jusco..sebab tak tau da nak makan kat mane..kita nie bukan tau sangat selok belok jalan kat dlm shopping Complex tue..mau sesat..











~~ Pas makan jer..jalan2 cari tempat..wah at last nampak jugak lah padang ice kat ground floor tue..sebelum tue..aku p lah toilet dulu..pakai baju autumn in my heart lagi..ala2 winter sonata gitu ..malu jugak..ala..tapi tak per..nampak comel jugak nie..heheheh(perasan)..masa check in..beli tiket..kene beli glove n sock..huhuhu..kalau tau bawak sendiri jer..semua skali RM 28 henget..hurm..quite ok lah..sebab nyer unlimited time..ko main lah sampai puas..sampai patah pinggan..tapi jangan injured..Bahaya woo..aku tengok derang main ...kalau da pro tue tak perlah..yang baru mula2 nak main tue...yang tersungkurnyer lain..yang..jatuh tergolek nyer lain..yang jadi supermen kat tengah2 padang ice tue lain..huhuhu..macam2...







~~ Actually..kitaorg sangat2 enjoy..mau nyer tak enjoy..da bape kali jatuh..kak sarina sampai kepala terhantuk kat lantai ice..bahaya2 nyer..next time insyallah bleh p lagi...



~~ Pas da puas main lebih kurang dlm kul 3.00 kitaorg pon chow..akak n pija p solat..aku plak p jalan2 tunggu derang settle solat..aku p cari Belt n wallet..nak bg hadiah kat My Luvly Dear..sebab nyer 22.05.2009 nie..sambutan anniversary kedua kami..heheh..cari nyer cari jumpelah..barang yang di cari..aku beli wallet n belt jenama larrie ..aku amik keputusan nak beli jugak..hopefully die syukelah..

~~ Pas da settle..shopping..balik umah sampai dlm kul 6.30ptg..pas tue...pas solat semua..karoke plak kat umah..betul2 menggunakan masa sepenuhnyer... mase maghrib stop n sambung balik karoke pas isyak..then pija sesiap nak balik n aku pon sesiap nak kuo...dengan my dear..Today..hari paling gembira buat aku..Thanks to Pija n Kak Sarina...Luv both of U All...

2 comments:

imzouna said...

Wahhh..syoknyerrr tgk korang pi main ice-skirting..Akak pun tak pernah pi try lagi u..segan nak pi try..takut tertonggeng atas lantai tu..huhuhu..

ErinZ Site said...

Kak awin kitaorg memang da tertonggeng ..da..tersungkur pun da..That's good experince..kitaorg pon mane penah main..belasah jer..nie..sakit2 badan tak hilang lagi..hehehehhehe