Friday, April 24, 2009

:: Dapat anak Buah Admin Lagi ::

~~ Aloha..wawawa...pagi2 khamis nie..sugul jer kat opis...memang sunyi jer...pagi tue aku n my geng2 dapat msg dari CC...Kak adah wife CC da selamat deliver kat hospital pantai, bangsar..wah..tak sabar nak p tengok..tapi pagi tue aku bz study kat opis..keje pon wat jugak..exam aku sok nyer..heheh hari nielah..


~~ Dalam kul 12.45 aku, abg emi, kak G , fifi n abg mail cabut awal kuo nak p tengok CC...naik kete baru abg emilah ..avanza..heheheh...sesampai jer..ramai tul saudara CC..ytelah baby tue baru jer kuo pagi tadi kul 830 pg...kak adah operate..sebab die ada tumor kat perut..sekali dengan baby tue keluar..sian kak adah..die nampak letih sangat..maybe ubat bius tue ada lagi..die cam lalok2 jer..tapi still nak cakap lagi...da sampai tue...tengok ler baby...hehehehe


~~ Nie baby boy..beratnyer 2.27 kot..aku pon tak sure..kecik comei jer...die tengah tido..sesekali ader menguwek jugak...takutnyer nak kawin nanti kene bersalin..hehehe



~~ CC bagitau aku..kos nyer kat hospital pantai nie..untuk operation jer RM 10 ribu..tue baru operate..baby kira lain..bilik kira lain..kos lebih kurang anggaran RM15 riban...wah mahal nyer..tapi nak wat cam nerkan...sebab kes nie lain sikit..kat perut kak adah ada tumor bersama2 dengan baby tue..nak tak nak kene jugaklah buang..lagipon nie penantian sepuluh tahun..nak dapat baby yang kedua nie..dapatlah adik baru si syazwan nie..hehehhe..tak pelah..baby selamat alhamdulillah n ibunyer pon sehat...







~~ Lepas da tengok baby kitaorg pon p tapau mcD kat bangsar..semuanya makan mac D..heheheh...sampai opis lebih kurang jam 2.25 petang...kitaorg makan n seterusnya..watlah keje masing2..untuk CC tahniah diucapkan..baby comei..tapi nama tak de lagi..see u all next blog...da.....

0 comments: