Friday, April 3, 2009

:: Sorry For My Dearest Fwens ::

Salamz...

~~ Aloha..huhuhu..bushan nyer pepagi nie..hari nie da masuk 3 hb April 2009. Sepatutnya aku da start studylah nak final 24 hb nie...cepatnyer..tapi napelah aku malas sangat nak study..

~~ Baru jap tadi aku call izzah..sesaje jer borak ngan die...die tanye nape blog aku di privatekan..tapi aku bagi alasan lah yang aku tak tau aku tekan aper n tetiber jadi cam tue...hehehehehe

~~ Sebenarnyer aku nak rahsiakan dulu majlis bertunang yang akan di buat bulan 6 nie...sorry yer dik bukan nyer nak tipu n kedekut nak kongsi..tapi sebab azrai tak bagi bukak lagi site nie...so laman blog nie hanya akan boleh di buka pada hujung bulan 5...heheheh....

~~ So for all my fwen yg ader jugaklah nak baca blog aku nie..bersabarlah..nnt bulan 5 baru kitaorang bukak..hurm..skung nie tengah bz nak study ...final paper aku pada 24,28 april n 2 hb 5 last paper..so wish myself gud luck..Da...

0 comments: