Friday, March 27, 2009

:: 25.03.2009 My Day ::

~~ Aloha...today is the real celebration of My Bufday...huh..pagi tu dalam kul 11 pagi papa amik aku kat umah..wah..pas tue..kitaorg p breakfast kat Ikea..ape lagi makan makanan kegemaran aku..meatball..yummy...kitaorg menapak dari cineleisure sampai ikea..tak delah jauh mane...=)..sebelum sampai ikea..My Dear nie..terus tarik aku masuk kat Secret Receipe...nak jugak suh aku beli kek ..hurm..layanz jerlah..aku pilih kek tiramitsu...n My dear dengan favorite kek die Choc. Banana..heheheh.then kitorg da sampai ikea..order makan..aku cam biaselah makan meatball...My dear makan ikan salmon..


~~ Pas breakfast..kitaorg p cineleisure p tengok wayang kat Platinum nyer..wah besh2..Tq My Dear...biler masuk2 jer..tengok tempat tue memang mewah giler..siap ada ruang menunggu n kerusi urut2..yelah bayar mahal tue..mstlah gunakan sepenuhnya...



~~Actually, aku n My dear men'try la kerusi urut tue..huhuhuu..pas tue siap bagi kitaorg air lagi...hehehehhe...terase macam VVIP lah plak...kitaorg tengok hotel for dog...sebab citer lain cam tak besh jer...berbaloi lah...





~~ Rase teruja gak lah nak masuk wayang platinum nie..sementara menuggu tue..urut2 badan kat kerusi ogawa..hehehehhe..yelah tak penah guna kan ...ala2..cam jakun lah...hwahwhahwa..



~~ Biler wayang da nak start..org yang ushere tue..suh kitaorg masuk dewan wayang tue..wah best nyer...sofa die..very comfotable...selesanya..da macam umah sendiri lah..umah sendiri pon belum tentu ada kerusi cam tue....Apa lagi dok bergambo sakan lah dlm hall platinum tue..yang paling besh sekali..penonton nie..hanya kitaorg berdua dlm dewan tue...lagi best....memang berbaloi lah dengan harga die...



~~ Then wayang start..bukan wayang kitaorg..wayang Hotel for Dog..memasing layanz..citer tue..not badlah...Thanks sayang...My Dear nie..memang nak raikan sungguh2 bufday aku nie..apa yang die da bagi sebenarnyer da cukup da..tapi apa yang die bagi aku accept jer...



~~ Pas tengok movie tue..kitaorg tengok kat pnggung biase citer saus kacang..gilerzzzz....petang tue..papa p main bowling ..die sowang jerlah main..aku tak larat..boleh tahan jugak mamat nie main..ader 2 3 kali strike...then..kitaorg gerak p careffour kepong..nak cari barang..pastu p jusco ...Makan steamboat Johnny...hurm..bape banyak tempat da aku pegi hari nie...letih jangan cakap lah...My Dear tengok muka n mata aku pon memang letih..pas selesai semua...papa pun hantar aku balik...Neways...Today is very special day for me...Thanks to My Sayang ..Thanks for The Prezent..n The suprizing yang My Dear beri pada aku...Aku rasa2 betul di rai...Terima kasih banyak2...kepada rakan2 yang lain pon..thanks kerana wish...expecially Izzah..pagi2 da tefon aku siap nyanyi2 lagi..tapi aku tak bangun tido lagi sebab cuti...tak lupa jugak pada family n adik2 angkat aku...hehehehhehe
Terima kasih semua..ErinZ sayang Korang Semua...Dunia sampai akhirat...Tuhan jer yang dapat membalas aper yang korang wat untuk erin...Bye....

0 comments: