Thursday, March 5, 2009

:: Good Bye Sarawak ::

** Last Day in Sarawak..

~~ Wah rase kejap jer di Sarawak..aku n abg rahim pepagi da kene check out..sesi pembelajaran pon da hampir tamat..nasib baiklah..dari semalam kitaorg da mesra dengan peserta2 lain..kursus berjalan seperti biase..sempatlah bergambo kenang kenangan sebelum tamat kursus...



:: Nielah participate yang agak gile2..best layan derang nie..baik2 belaka ::



~~ Dalam kursus nie..abg rahim jelah sorang lelaki..but baguslah die dapat kontrol macho die..ceh..awek2 kat kursus nie..semuanyer..asik panggil die hensem boy..heh...perasanlah tue..heheheh..tapi memang hensem pon kan bro..tak boleh puji sikit mamat nie...



:: Antara gambar2 kenangan dengan derang kat Hotel Grand Margarita ::



~~ Penyampaian sijil penyertaan...pas tue..Urusetia nak tumpangkan kitaorg ke Airport..ramai sebenarnyer nak offer Kak Nori N En Azmi pon offer nak hantar...tapi sian lak kat Kak Nori tue..tak nak susahkan die..n kitaorg naik kete iyvoon...iyvoon hantar kitaorg smpai airport...kitaorg p tukar itinery tiket..dalam kul 7.00 kitaorg check in...tak lama pas tue...kul 8.00 kitaorg nyer fligt berlepas...agak lebat jugak hujan kat airport sarawak...risau gak sebenarnyer..tapi tengok..fligt tak delay...



~~ Pas check in..kitaorg tunggu sat..pas tue kitaorg pon naik flight..pas agak menakutkan jugak..pilot kapal terbang nie..p break 2 kali kat atas awan...huh..bederau gak darah..aku rase hujan lebat kat luar..tapi tak nampak...sebab nyer malam...heh...

~~ Alhamdulillah..akhirnyer sampai jugak ke KLIA..wah..rindu kat Kuching..kitaorg cepat2 p amibil beg n naik ERL balik ke KL sentral..dalam kul 11 aku n abg rahim sampai kat KL sentral..wah...My dear da tunggu kat Pintu..then p lah minum pas tue..die hantar aku balik...pas tue..kemas2 , mandi aku pon tido...

~~ heheheh..cepat nyer mase berlalu...suasana di kuching masih terasa..neway..kenangan nie..manis bagi aku..first time tengok tempat org..budaya org...rasa makanan org...best2..kalau ada reeki lagi..aku rase aku akan p lagi ke Sarawak insyallah...

0 comments: