Tuesday, March 10, 2009

:: Jom makan steam boat ::

~~ Actually,mase ari ahad kat kuantan tue..siangnyer aku p teman adik azrai p pameran IPT kat kuantan perade..but KPM nyer booth tak bukak..semuanyer IPTS nyer booth..

~~ my dear lak p weeding kwn skolah die...hurm..aku n lin pusing2 p kuantan perade...tunggu sepupu die..ain..then mak azrai call nk ajak p tengok kak teh..die baru bersalin..azrai pon tak tengok lg anak sepupu die tue...then aku, lin n ain pon p lah umah kak teh...

~~ da smpi tue kitaorg masuk n tengok baby..comel baby..tp aku tk delh amik gambo baby tue..memang ler macam cina..baby nie...hehehehe

~~ So mulelah berkenal2 lan dengan saudara mara die..pastue...kitaorg pon p lah east coast mall..p makan steamboat..lin lah nak makan..aku layan jerlah..perut pon dari pagi tak makan..makan cekodok jer pagi tadi...eheheheheh..



~~ Last aku makan steamboat pon mase kat cameron haritue..huhhhuuhu..besh2..kitaorg makan kat johnny...memang ler makanan ala2 chinese style...











~~ b4 makan tue p lah carikan barang langkah bendul untuk kak long...pueh mencari last2 dapat jugak..mak azrai n azrai nak bagi sebentuk cincin belah rotan untuk along aku..huhuhhu..susah gak cari cincin tue..saiz kak long kecik..macam jari aku...

~~ last2 dapat gak yang sama saiz..memang ler saiz kanak2 saiz 6..hwhahwhahwa..aku pon saiz 6 jugak sebenarnyer..tp untuk bertunang nie beli saiz tujuh..sebab aku tau badan aku nie cepat jer debab..stanby jerlah...sebenarnyer saiz 6 jari aku..huhuhuhu..

~~ pas da makan kenyang2 tue..balik lah..azrai bawak kete..sebab kaki aku krem..then kitaorg sampai umah..mlm tue makan lagi..huhuhuhu..layan internet tengok upin dan ipin..dengan lin n my sayang..pas tue tidozzzz....

0 comments: