Thursday, March 26, 2009

:: Sweet 25 years old ..Hepi Bufday To Me ::

~~ Salamz..semua..wah..hepi bangat nie nak share story dengan korang2 semua..Actually..semalam adalah 25.03.2009..makan genaplah umur aku 25 tahun selepas kul 12 (24.3.2009)..heheheh...

~~ masa 24 hb petang tue..aku da siapkan semua2 keje opis aku..sebelum aku amik cuti 25.3..yelah nak cutikan mstlah kene settlekan keje..wah..balik umah biaselah lepak tengok tv, then wat pe yang patut..petang tue..Papa tak call aku pon..alih2 dapat 10 missed called dari die..network celcom tak bape nak betul petang tue..then tengok pon papa cam buat tak kesah jer...heh..cam aku tak tau..gimik lah tue..



~~ Malam tue..tengok Tv jerlah...dlm kul 9.30 Kak Sarina balik..tetiber jer..Die masuk pintu..dengan muka merah..ucap...Hepi ealier bufday kat aku..wah...malu tul aku..susah2 jerlah..nak beli kek..cheese cake..memang favorite kitaowang...heheheh..pastu..aku tepon papa..bgtau..akak belikan keke ...die cam merajuk jer..ada org lain wish dulu..heheheh..kak sarina kata..beli kek awal..takut sok aku balik lewat..then kitaorg makanlah kek bersama2..sambil tiup2 lilin..hehehehe..best2...TQ Kak Sarina..mst tahun last aku sambut bufday dengan die..sebab die da nak kawin pertengahan tahun nie...wah..cedih2...


:: Cute giler cake yang die bagi..da riben2 comei ::

:: Rase sedap dan padat ::

~~ Pas makan..sembang2 dengan akak..then kak long balik..die pon tak ingat aku nyer bufday sok..tak per...never mind lah...aku pikir dengan umur yang macam nie...tak de org da nak sambut..aku pon macam segan jer kalau sambut bufday..tapi kalau org da sambut...aku terima jer...neway thanks Kak..aku tengok jam da hampir kul 12mlm..Papa tak call2 pon..hurm..tak delah tue..da tido gak nyer...aku pon dengan rase sedih..kuolah p sidai kain..(kul 12 malam baru kuo sidai kain) kikikik...

~~ Tetibe pas sidai..aku tengok ader kancil lalu depan umah..macam kancil aku..hehehehe..siot..ape kejadahnyer tengah2 malam ..papa datang upenyer..nak wat suprise kt aku..then aku pon jumpelah papa kat kete..heheheh...die dengan muka sedih nyer..cakaplah..sorrylah mama..tak de mendelah nak bagi juz wish jer..heh...sebab tue die datang umah nak wish..tak de hadiah..aku katelah ..tak kesahlah papa...wish pon ok aper...then ader ker die ajak kuo...aku dengan baju tido nyer..dengan berpeluhnyer..cam tak selesalah..aku kene mandi kalau nak kuo..papa kata die boleh tunggu..aku siap2lah..sebelum aku masuk umah nak bersiap..die pon bglah satu kotak besar..So Sweet....besar gilerzzz..kotak nyer...then die kasi bukak dalam kete jugak..bukak2 jer...adalah mende die kasi aku..Rahsia...aku bg korang tengok kotak jerlah...TQ papa...Luv U..then kitaorg pon kuolah..p makan MCD.





~~ Sememangnyer mata masing2 da ngantuk...then pas makan kat MCD papa hantar aku balik..then tidolah..sok nak dating lagi dengan My dear..sok..to be continuelah this story...se ya...

0 comments: