Monday, April 20, 2009

:: Kenduri Melenggang Perut My Sis ::

~~ Aloha..weekend lepas aku balik KG..family aku buat kenduri melenggang perut kat umah aku...hurm yelah My Sis n My Sis n Law..pregnant anak sulung..ada lah wat sikit kenduri doa selamat..

~~ Aku drive sendiri dari KL..hari sabtu pagi aku gerak dari rumah..boring tul drive sorang2..kalau dulu..aku bolehlah drive malam2..skung nie..da macam kuat mengantuk biler drive..

~~ Aku gerak lepas tol sg besi kul 9.00 pg..aku sampai muo dalam kul 11.00 pg..hurm..sampai2 kat KG kene rewang lah..tolong tue..tolong nie..penat tol..gambo tak banyak sebab sebuk kan wat keje..



~~ Kenduri nyer malam..lepas isyak..ramai jugaklah yang datang ..malam tue rumah aku hidangkan "Nasi Ambang" nie makanan orang2 jawa..yelah..aku kan orang jawa..semuanyer berjalan lancar..alhamdulillah...kat bawah nie gambo akak sepupu aku nyer anak..si akim nie comei tol..geram aku..macam anak jepun..aku suka dak kecik..sebab derang nie cute..yang bagus nyer si akim nie..diam jer..die kat umah aku dari siang sampai malam..diam jer..comei tol perangai...











~~ Malam tue majlis selesai dengan jayanyer..ayah kata pinggan2 yang da basuh tue..lap letak tepi jer..sebab..next month nak guna lagi..untuk majlis aku plak...

3 comments:

LizHairi said...

nak tunang eh??

ErinZ Site said...

:: Hehehe..a'ah kak rose..06.06.09..coming soon..=)

ErinZ Site said...
This comment has been removed by the author.