Saturday, April 4, 2009

:: Rezeki Allah ::

~~ Salamz...sebenarnya hari nie aku lepak jer kat umah..petang semalam aku dapat panggilan telifon dari UMP..derang minta aku datang untuk ujian aplikasi komputer dan ujian bertulis untuk jawatan Pembantu Tadbir...

~~ So..petang semalam aku da bgtau CC hal nie..die pon hepi...Person yang call aku tue nama die Cik Norli..huhuhuhuhu..

~~ So..aku akan p ke UMP..harapan untuk lepas tapisan nie..aku sendiri tak sure..dengan harapan dapatlah terpilih untuk temuduga..yelah..IIM nie tak de cawangan kat Kuantan..so terpakselah aku bersusah sikit nak cari tempat keje..Bakal Hubby org Pahang..hehehehehe..Berkorban demi cinta..demi sayang...jauh di sudut hati aku tak nak minta mana2..stay jer kat IIM..IIM best..tapi mangkuk2 tengkat kat dalam tue jer yang tak bape nak ok..sebab sekor dua...buat huru hara company jer..bukan nyer campony mak bapak ko..suke hatie jer...

~~ So vanue seperti yang tercatat..doa dan harapan..aku luluslah ujian aplikasi nie..dan akan terpilih untuk temuduga..Insyallah...

Jawatan : Pembantu Tadbir
Tarikh : 8 April 2009 (Rabu)
Tempat Pendaftaran : Blok X, Makmal Pusat Bahasa Moden
Universiti Malaysia Pahang
Pendaftaran : 1.45 petang
Sesi Ujian bermula :2.30 petang










~~ Alhamdulillah..syukur kepada Allah..dapat ujian bertulis pun da syukur alhamdulillah..aku akan buat yang terbaik..

2 comments:

LizHairi said...

mangkuk2 tengkat???

ErinZ Site said...

:: heheheh..mangkuk tengkat lah kak..harap maklum...