Wednesday, April 22, 2009

:: Mr. Wong Belanja Makan ::



~~ Aloha.. actually..hari nie rezeki sangat2 lah murah..yelah Mr. Wong Pengurus Kewangan tempat aku kerja menyambung kontrak perkhidmatan nyer selama setahun lagi..Die berniat nak belanja kitaorg satu IIM makan nasi dagang..nie kali pertama makan betul2 nasi dagang nie..haritu Mak My Dear ada bg aku rasa tapi aku makan sikit jer...


:: Sayang korang semua ::

:: Kak Mkira, Kak Ogy, Kak Sarina ::


~~ Yelah aku manalah tahu makan nasi2 dagang nie..memula tue susah jugak..tapi kak sarina bagitau..kalo ko makan nie..ko anggap jerlah makan nasi lemak dengan kuah kari..ape lagi aku pon makan ler ..yelah lagipon pagi tak bfst..lapar gilerz hari nie..da 2 hari kafeteria tutup...so kat bawah nie adalah gambo kitaorang makang2 nasi dagang..tapi gambo nasi dagang nyer aku terlupa nak snap..da masuk perut semuanyer..hehehee...not bad jugak rasanyer..aku pon amik sikit jer..takut tak habis...so layanz jerlah gambo kat bawah nie...





~~ Actually..Mr. Wong boleh nak di katakan baik jugak dengan aku..Mr. Wong nie pegawai yang sangat2 dedikasi..berintegriti..IIM memang perlukan pegawai cam die..kalau die tak de kat IIM nie lagi..aku tak tahulah aper akan jadi pada IIM..so far semua tugas dengan die sangat2 bagus.. So kepada Mr. Wong terima kasih banyak2...Semoga murah rezeki lagi Mr Wong sampai bila2 ....

0 comments: