Tuesday, April 14, 2009

:: Thanks For The Cute Prezent ::

~~ aloha..hai semua..hehehehe tak habis2 citer pasal bufday aku eik..actually aku nak citer sikit jer..Selepas beberapa minggu berlalu..pija memang sengaja tak wish bufday kat aku..upenyer nak buat supriselah konon..heheheheh...Neway Thanks Pija..bagi teddy bear Mr. Bean nie kat aku...cute..n I'll appreaciate it...Pija nie selalu lah lepak umah aku..lagi2 lah nak exam nie..memang ade jerlah..muka die kat umah



~~ Minggu pas pun die lepak umah aku..sian kat die tangan die injured sebab main netball..budak nie..da nak exam pon sebuk nak aktif..hope fully ko cepat2 baik ler yer pija..jangan ler nak aktif2 sangat...



~~ Kepada Pija..Terima Kasih banyak2 sebab susah2 bagi hadiah nie..semoga dapat keputusan yang cemerlang dalam final exam nanti..nak ucap lebih2 tiap2 minggu aku jumpe ko..so..aku story kat umah jerlah k..da....=)

0 comments: