Monday, April 20, 2009

:: Jamuan Perpisahan CC ::

~~ Aloha..aku tak sempat nak update blog aku minggu lepas sebab nyer bz nak wat surat pergerakan gaji thunan pegawai2 IIM. Hurm..actually CC aku akan balik semula ke JPA dalam waktu yang terdekat ini. Sedih jugak rasanya sebab nyer..bos aku nie paling baik dengan aku..bukan jer rakan kerja tapi da macam abg sendiri..banyak perkara aku n kawan2 lain lalui bersama..juga masa kitaorg satu admin p Pulau Redang..tue pun CC yang jayakan walaupun banyak mende da jadik kat die..sian die..



~~ Aku n abg2 admin yang lain pon rancang nak p lunch kat luo sesame..kitaorg p makan KFC minggu lepas n celebrate jamuan tue dengan CC kat KFC the Mall...








~~ So kat sini aku nak wish kat CC semoga success biler da balik gov..jasa baik CC tak saya lupekan sampai bile2..Ingat ler kitaorg selaloo ...

0 comments: