Wednesday, February 25, 2009

:: Thank You IIM Coz Give Me Opportunity To Join Dis Course ::

~~ Salamz...wah macam kerap plak aku update blog nie...2 hari lepas..aku dapat makluman dari bos aku yang ..aku di terima untuk menghadiri kursus Kompetensi Pembangunan Perkeranian , bertempat di Hotel Margarita, Kuching Sarawak...



~~ Pada mulanyer...aku and kak rose di pilih untuk menghadiri kursus tu...Tapi atas2 sebab yang tak dapat di elakkan...Kak Rose tak dapat p...so di ganti oleh Bro Rahim..so..aku n Bro Rahim akan menghadiri kursus tersebut pada 2 dan 3 mac nie...

~~ tiket flight pon dah di tempah..hotel kat sana pon da di booking...huh..letih betul nak call hotel kat sarawak nie..tak bape nak friendly sangat derang kat sana tue...



~~ Flight nak ke Kuching pada hari ahad nie 1 Mac 2009 ...jam 10.05 pagi dari KLIA..dan berangkat pulang pada 3 Mac 2009 jam 8.00 mlm...







~~ Excited tue jangan cakap lah..da nak 5 tahun keje baru skung lah dapat p kursus jauh2..TQ for My CC coz..mencalonkan diri aku untuk menghadiri kursus nie...



~~ Pas nie mesti tk sabar nak story tentang perjalanan ke sana..dan aper bende yang ade kat kuching tue..Neway doakan lah keselamatan aku yer kat sana...



:: Mahalnyer kursus nie ::

~~ Yang penting p sane bukan ler nak jalan2 ..nak amik ilmu yang di beri...ceh..poyos...hurm..so tunggu ler story seterusnyer dari aku...da...

0 comments: