Monday, February 16, 2009

:: LaZy Day ::

~~ Salamz...wah today is monday..monday is the first day at office..wah so malas..malas loh nk keje..pagi tadi pong cam blur...abg2 admin yang lain ada gotong royong kat tingkat 8..bushan..tak de org aku nak kaco...tak kan nak kaco kak fred...heheheheh...

~~ Buat lah jugak keje sikit..then aku tgk email..an so on..=)..dlm kul 12 tue..abg rahim call..ajak p lunch same..huhuhu..sebenarnyer abg hensome nie..da 2 kali ajak p lunch tapi asik mungkir jer..hari nie die ajak aku n kak sarina p skali..

~~ Memula tue..aku sakat2 ler die..ala bro..tak perlah..wat cam2 tak mo p lah..merajuklah konon..tapi tak delah gurau jer..org nak belanje makan...rezeki jangan di tolak..memule cam tak kompom ler..sebab kak sarina p bank ngan kak siti..aku call abg rahim cakap tak kompom lagi..

~~ Pastu..dlm 12.40 tue die call follow up dgn aku..cam ner jadi ker?aku bgtau die tak jadi kot bro..kak sarina tak balik lagi..da bape minit pastu kak sarina call..die baru kuo bank..die tepon aku suh stanby kat bawah kul 1.00..aku pon tefonlah abg rahim...thennkul 1 kitaorg kuo p lunch..





~~ Wah...Abg Rahim belanje makan pizza lagi..nie kali ke 2 die belanje makan pizza...TQ2..kat atas nielah gambo abg hensem nie..tak de girlfwen lagi nie..mase tengah makan nie..kitorg borak2 ler..pasal ???????????.....shhhh..





~~ Mase kat pizza hut nie..abg rahim order single lunch..aku n kak sarina makan meal biase untuk 2 org..huhuhu...best2..pastu die order 6 ketul chicken wing pedas..n 4 chicken wing original...heheheh...banyak tul..aku kenyang sebenarnyer...tapi org nak beanje..makan jerlah..Murah Rezeki Abg Rahim...=) Thanks bro....




~~ Banyak ler borak..pasal bisnes lah..pasal pengalaman bercintelah..n so on..aderlah gambo2 candid yang gegar nie layanz jerlah....




:: Abg Rahim tengah Makan Chiken Wing ..die nie memang suke chicken wing ::





:: Betapa susah payah nyer die nak makan chiken wing nie (tulah order banyak2 lg ::



:: nielah sisa2 terakhir chicken wing ::





:: Sis sarina...in peace ::



:: Gambar Gegarlah.. aku n bro rahim ::

~~ Sebenarnyer...aku boikot pizza hut nie..lama da tak makan sebab kes israel tue..skung nie boikot jugak..sebab tak kerap macam dululah..skung nie kalau makan fast2 food nie..aku niat lah..tu untuk bayar gaji org2 islam yang keje kat pizza hut ker..mcd ker..bukan niat untuk saluran duit yang die hantar kat israel...huh..

~~ Neway to Abg Rahim @ ABg Ayim..Tq..nnt kalau ada rezeki lebih leh ler belnje kitaorg lagi..kalau da ader gf sok da susah da nak kuo ngan kitaowg..hehehehehe...TQ Alhamdulillah...

2 comments:

LizHairi said...

huhuhu,makan piza x ajak :(

ErinZ Site said...

:: Ala..akak bukan selalu ker p the mall dgn kak mas =P