Thursday, February 26, 2009

:: My Dear Azrai Masuk Paper Utusan ::

~~ Salamz..wah...ader lagi lh story pepagi nie..pagi tadi aku terima panggilan dari My Dear Azrai nie...macam cemas jer sore die..hurm...die suh aku cari paper utusan pagi nie..suruh tengok frontpage...aku ingat kan aper bendenyer..upenyer..gambar die masuk paper utusan ... bahagian paper MEGA UTUSAN .. hehehehe...aku pun call ler abg wan ... tanye die bahagian mane yang ada paper utusan..then beritahu library ader paper tue...aku pun segerala turun..cari paper utusan...wah.. betul2 die kat frontpage tue...tapi muke tak nampak ler...tepi muka, rambut, kening, tangan..memang ler tangan die..hehehehe



:: My Dear in Frontpage Utusan Malaysia, February 26,2009::

~~ Then..abg jeps ler suh scan..mane aku reti..pastu die tolong scankan paper utusan nie...suh masuk kat blog aku..gerrrrrrrrrrrrrrrrr....heheheh..pastu abg jeps emailkan kat email aku..thank you very much abg jeps...tulun scan kan paper nie..heheheh..

~~ Paper tue story tentang Jabatan Forensik kat Malaysia... bukan main lagi bf aku nie... glamer satu Malaysia.. Heboh satu kuantan lah tue..hehehehehe..

~~ Berbaloilah keje penat2 ye sayang..dapat masuk paper...neway keje bf aku nie memang sangat2 mencabar...risiko..n sangat berkait dengan undang-undang Malaysia...
i really2 proud of u sayang...yelah..keje teruk tue...



~~ Die ader bagi tau aku haritu org utusan ada datang Jabatan Kimia.. dok amik gambo die..hehehe..mase die tengah wat keje...mesti jeles dak2 tempat keje die yang da senior2 tue...hwahwahwhahwha....

~~ So to my sayang...keje rajin2 yer..jangan selaloo demotivated... kuat semangat ..i always with you....muahx..muahx..muahx...

0 comments: