Wednesday, February 11, 2009

:: Holiday with My Dear Family ::

~~ Salam kepada semua ler rakan2 yang sangat aku sayangi...huh..lame da aku tak drop by kat blog...aku nie..kengkawan asik tanye jer nape tak update blog???huh..sorry sangat2 sebab aku sangat2 bz dengan keje yang banyak akhir tahun 2008 n dengan class kat uitm da start...jadi tunggang langgang lah kejap..tak menyempat nak update blog aku nie..nie pon da nak masuk pertengahan bulan februari 2009..huh..cepat sangat..nie pon org audit dalam JPM wat pemeriksaan mengejut ke IIM....jadi bulan januari bulan settlekan semua maklumat untuk tahun 2008..nie pon atas meje aku penuh dengan borang derang2 nie nak kene key in..

~~ Skung nie aku luangkan sikit mase lah nak update blog nie..insyallah aku akan update blog nie..kalau ader mase terluang..skung nie aku nak story sikit mase aku n family azrai p holiday..holiday..waktu nie memang aku pon memang tengah bz...family azrai datang KL..so aku n azrai kene amik mak n adik die kat Kuantan..kali nie pengalaman nyer lain sikit..azrai bawak aku naik bus 2 tingkat...aku naik bus "SANI EKSPRESS"..

~~ Mase ni agak rushing sikit..sebab kami memang balik hari dari KL-Kuantan...pada hari yang sama..Azrai Exited sangat nak bawak aku naik bus 2 tingkat..memule aku nie macam hati mati ler tak rase paper..sian kat bf aku nie..die macam kecik ati jer aku macam tak rase pape..tapi biler aku da naik bus nie..wah bestlah ...executive..seat pon confotable..yelah..aku nie sejak2 pakai si KAnCIL mane nak naik bus...tak tau ler pulak Bus skung nie da up to date..hehehhe

~~ Mase naik bus nie da macam org tak penah naik bus da aku..kaki asik terangkat2 jer ..mane tak nyer..si Azrai nie p amik seat depan skali sebelah atas...nasib ler aku nie tak gayat sangat..sebab aku tgk driver bus nie macam nak langgar org jer..tapi mase dalam perjalanan ke kuantan nie..bestlah..kan tenang jer nampak hutan2...pastu aku pon tertido...hehhehehe...

~~ Time kat atas nie..aku da sampai kuantan da..tunggu nak turun jer kat Sg. Isap...Mak Azrai amik kat depan taman umah die...Pas sampai tue..mak azrai amik kitaorg..terus balik umah solat, makan n terus rush balik KL...same lah macam minggu lepas nyer..rush2 dari muo balik KL..da macam aper tah..

~~ Da sampai KL..p Check in Hotel kat PJ..mak, lin n azrai..tido hotel aku balik ler rumah..takkkan nak menyebuk...then...mase nie kitaorg membawa family die berjalan2..kat bawah nie kat da curve...Mutiara Damansara...

:: Mak Azrai , Aku n Lin ::

~~ Hurm da sampai..bergambo jerlah jawabnyer..so layanz jerlah...Sok nyer plan nyer nak p genting..niat si Azrai nie nak bawa mak n lin p sane...

:: Aku..AZrai n Mak AzRai ::

:: Posing Kat mane2 Yang kita rase Lawo ::

:: Aku n AzRAi Pon nak Jugak Gambo (Tapi Muke cam cover kan depan mak) ::

~~ Da penat jenjalan semuanyer kitaorg pon balik..azrai hantar aku balik umah..n derang semua balik hotel...

~~ Keesokan harinyer...kitaorg pon p ler Genting..huh...aku da macam pening2 ..aku tido jer dalam kete..sampai jer..kat atas kabus tebat..sebenarnyer ader lagi gambo lain..aku tak upload lah..nie jer satu gambo aku , mak azrai n azrai..kitaorg main indoor jer..sebab cuace kat luar agak tebal kabus nyer...heheheh..so main jerlah semua kat dalam...main roda pusing2...n masuk snow world jer...sebab yang lain semua penuh..aku da tak larat nak beratur..Q panjang tue...

~~ Masa masuk snow world besh..sejuk bangat...aku rase kalau snow yang betul2 mst lagi sejuk..bibir aku da ketar2 da mase kat dalam ..waktu die bagi masuk dari kul 2 sampai kul 6..huh..tak de maknenyer.. satu jam jer tahan kat dalam...tak sanggup nak mengharung...huhuhuhu..pastu..da suda semua kuo..aku nyer muke da keras..effectionnyer seminggu muke aku mengelupas..yelah terlampau sejuk sangat..pas tue kitaorg kuo nak balik.... after turun kitaorg p makan sate kajang kat Taman Melati..bawa mak n lin p makan sate..then azrai pon hantar aku balik sebab aku rase tak larat..biarlah derang sekeluarga p jalan2..aku malas nk ganggu waktu family derang..hehehe..die pon hantar balik..aku berehat jer kat umah..

~~ Pastu derang aku rase ader jalan2 tempat lain tapi aku tak ikut..heheheh..apepun bestlahp Genting dengan family die..Lin n Mak die ok jer..Happy Family...Tq My Dear...Luv U So Much...

5 comments:

LizHairi said...

oooo....gi jenjalan ngan family bakal mertua eh.bagus bagus.camni la menantu kesayangan.heheheh

ErinZ Site said...

Hehehehe..kena belajar mengenali family die dulu..baru boleh masuk dalam family die..=P

Jepport said...

ala kira ok ar tu da leh jadi menantu da nie cpt2 soh si azrai tu masuk meminang nnt lmbt2 kne kebas bru pdn muke hehe...
btw smoge kekal ke akhir hayat amin....

Jepport said...

wah!! bagus2 slamat berjaya menekel mertua erk ahaks..;p

ErinZ Site said...

:::Tq..2...Ayat msti baek punyer..kat bakal mak mertua...Doa2 ler jodoh kami cepat...wah...