Saturday, February 21, 2009

:: Menghitung Hari Bahagia ::

~~ Salamz...Alhamdulillah semuanya berada di salam keadaan baik...aku menghitung jer hari bahagia aku yang akan menjelang pada 6 Jun 2009 nie hehehe..Alhamdulillah...My dear Azrai telah pun memaklumkan hajat die untuk merisik dan bertunang dengan aku pada Januari lepas kepada ayah aku.. Keluarga sebelah sana da pun memaklumkan tarikh derang nak datang rumah aku...huh...Perasaan tue...mestilah happy...yelah...bukan senang tue die nak wat keputusan..nak adakan ikatan nie..lepas bertunang kene pikir tentang persiapan kawin plak..




~~ Memula tarikh tue keluarga pihak die nak awalkan...pada bulan Mac..sebab bulan mac cuti sekolah..tapi tak dapatlah weh..bulan 3 aku ader kelas..kelas tambahan dan kelas kat uitm..aku rase time tue memang tak sempatlah..sebab mase terlalu suntuk untuk wat persiapan..rumah aku pun lum sepenuhnyer siap..ayah aku buat garaj kete..last2 aku bg date kat My dear pada 06.06.2009...tarikh tue paling sesuai atas sebab berikut :-

1) Tarikh tue Time Cuti Sekolah ..
2) Tarikh tue..aku n My dear da habis final exam UITM
3) Kalau bulan Jun persiapan untuk majlis tue bolehlah sempurna sikit.
4) Kenduri nanti tak kelam kabut sebab ada masa lagi nak prepare...


~~ Dalam bulan Januari hingga akhir bulan Februari nie...aku and My Dear sangat bz dengan persiapan untuk kitaorg bertunang..hehehehhe...yelah sebab jauh satu hal..lagi satu mase memang suntuk sebenarnyer..kitaorg niekan sama2 student..nak cari tarikh yang sesuai susah...kitaorg ada kelas tarikh2 sama plak tue..nasib baiklah..tue lah hikmahnyer kot dapat tarikh sama waktu kelas...lagi satu kitaorg nyer final exam pertengahan bulan 4 hingga Mei..semester nie pendek so kalau buat awal takut huru hara..kitaorg nak lepaskan final exam kitaorg.yang penting fokus tue..... so far semua nyer da settle..keluarga sana dan sini tengah buat persiapan hantaran kitaorg...Pasal kos di rahsiakan...




:: Keceriaan Muka Aku :::


~~ Pas nie..tengok jelah aper yang terjadi..harap2 semuanyer ok...minggu nie aku nak balik kg..nak hantar barang hantaran untuk mak cik aku buat..semuanyer da ader,cuma
dua 3 bende jer tak beli lagi...but nie pon nak masuk bulan 3...target aku..bulan 3,4, n 5 nie..aku n My dear nak fokus pada study.. Maybe..aku akan balik kg lagi pada bulan 5 pas final untuk melihat persiapan family aku..pejam celik2 da masuk bulan 3 da..huhuhu..cepat tue pasnie final exam lagilah cam lagi cepat jer... Kalau leh time exam tue da tak nak kacau da...Alhamdulillah...nnt bertemu di ruangan seterusnyer...

0 comments: