Monday, February 23, 2009

:: Design Terbaru Hantaran ::

~~ Salamz..susulan daripada berita gembira tue..aku n My Dear nie...da mulalah wat persiapan beli barang n sebagainyerlah..heheheh..penat tul 2 bulan nie..dok nak cari barang yang murah tapi ekslusive...hehehhe...mane lah nak membazir..lagilah nak jimat2 kos lagi aderlah..Banyak tempat da p..KL nie da habis pusing da...





~~ Kat atas tue..aku n My Dear curi2 amik mase kat kedai jalan TAR...hhahahah..kelakar lah..memang lah design nyer cantik..tapi mahal tue...tengok jerlah regernyer..nak buat sendiri pon kalau level2 aku nie..tak delah..aku buat simple jer..masuk kotak..lagi senang ...lagipon senanglah family die nak bawak balik..





~~ Kat nilai 3 pon da p..tapi mahal jugak..kat KL jugak murah...heheheheh (nak yang murah jer).. Boleh lah nak survey2 kat sana..tapi baiklah servey banyak tempat...Ni pon aku n My dear..sama2 cari ilham..n warna tema pun da di pilih..pening jugak nak pilih warna mula2..Last2 da decide..My dear nie nak aku pakai baju warna maroon....ohhh tidak warna tema IIM...tapi die nak jugak aku pakai maroon..biler pikir2 balik..oklah aku ikutkan jerlah...Warna maroon pun maroon lah..My Azrai pilih warna gold coklat..untuk warna tema die bagi kat aku..pening2 mase nak cari baju..nasib naiklah auntie aku ada butik perkahwinan kat Muar..Nasib baik ada warna tue..hehehhe...






:: Nie aku amik mase kat Nilai 3 ::




:: Nie pun design kat Nilai 3 ::

~~ Tentang baju plak...aku da pilih kat butik Auntie aku..hurm..Cantik Jugak lh..tapi aku tak test lagi pakai..die baru amik fitting saiz badan aku jer..hehehe..tue aku citer di next blog....k...skung nie..aku da decide nak masuk dalam kotak jer..senang..Hehhe..but thanks for My dear die banyak bersabar kerenah aku..2 3 bulan nie...Entahlah .. kenapa tak asik kene jer My Dear..sian My Dear..Jahat tol aku nie...Maaf yer...tapi apa yang aku buat ..aku tak de niat..aku bertuah mempunyai BF yang betul2 besabar cam My Dear...Ok tak buat lagi...

0 comments: