Tuesday, February 24, 2009

:: Confius !!!!!! ::

~~ Salamz...ok aku nak continue story about pemilihan tema warna dan baju yang aku akan pakai mase hari pertunangan tu...huh...Letih tul nak pilih warna..sampai aku n My dear bergaduh2 pasal pemilihan warna tema..pada mulanyer warna tema aku n My dear da rancang untuk tema bertunang nie kami nak guna warna silver ..tapi atas sebab2 yang tak dapat di elakkan..terpaksa lah aku tukar warna tema tue..azrai da fix nak warna coklat..atas permintaan my dear die nak aku pakai warna maroon..huh..mulanyer aku cam tak nak lah sebab warna tema IIM..tapi bile di fikirkan semula oklah kot..walaupun aku nie manelah suke sangat warne merah maroon..

~~ Malam tue aku discuss dgn mak aku pasal warna tema...hurm..jauh sebenarnyer mak n ayah aku da fikir..derang da pikir tentang warna untuk majlis perkahwinan aku plak..mak aku nak warna silver..peh...aku dong dang dengan mak aku..last2 die setujulah warna gold ..sebabnyer mak aku nie tak nak warna gold lagi..sebab haritue weeding akak n adik aku da warna gold..tak pelah..aku kate tunggu jerlah nnt da dekat tarikhnyer kita jumpe achik aku...sebab die tau lah auntie julie nyer warna banyak jugak yang gold...

~~ Pas da bincang bla...bla..bla...untuk tema rumah aku mase bertunang nie warna merah maroon..so sok nyer p butik auntie aku yang baru bukak kat MUO...





~~ Keesokkan harinyer aku n mom p lah butik auntie lin..die baru jer bukak butik die kat bandar muo..huh..cantik butik die...siap ader spa lagi..masuk2 jer..auntie tengah surve customer..bz giler tempat die tue...tapi cantik arr...baju2 die pun baru2 yelah baru jer 3 bln bukak butik tue..auntie aku pon cam pelik napelah aku n my mom tetibe jer datang kat butik die..mak aku yelah die p wat facial..

~~ Beborak lah jap ngan auntie...aku bgtaulah aku nak bertunang bulan 6 nie..die cam suke jer..aku pun bgtaulah nak sewa baju kat die..die suh aku tengok dulu..pusing2 kedai die..then aku terpandang lah..kebetulan miniqueen die pakai baju french lace warna maroon..huh..terus jer aku cam berkenan..die tak bukak lagi yang lain2 baju...upenyer ader lagi satu warna maroon tue cantik..tapi satu jer..kain nyer meleret..aku malaslah nak pakai kain meleret2 nie..hihihi..last2 aku bgtau auntie lin yang aku nak sewa yang tue...die bgtau aku..auntie tak dapat p lah mase erin tunang...sebab mase tarikh tue ada 2 3 tempat die kene mengandam...





~~ Pas tanye harga diskuss2...auntie aku pun cakaplah sebab die tak dapat p die naknak sponsor baju..die pon amik fitting badan aku..huh lega tue...nasiblah antie aku nie cantik ,menawan n jelita...heheheh...tak de bodek..tapi betul..auntie aku nie memang comei n lawa..cam model..tinggi plak tue...cuma aku tak amik gambo die ..nntlah aku snap gambar die ngan aku mase aku nak p amik baju bulan 6 nie..tunggu....Thank yoy auntie..so da decide nak baju tue..tapi pakai sehari jerlah time tunang tue..





~~ Kat atas nie potongan kain pada miniqueen tue...aku rase cam berat jer baju nie...nasib baiklah aku tempah awal...sebab aku tengok booking list die da penuh da..bulan 3, bulan4 , bulan5 , bulan 6 pon orang da book..kalau tak de..matilah aku...pas habis mak aku p wat facial...borak jap ngan auntie lin ..




:: Nilah baju yang aku akan pakai mase majlis tue ::














:: Nilah Name kad Auntie aku..Salina Boutique ::

~~ Sebelum balik tue sempat jugaklah aku amik kad nie..sesaje jer simpan…then mak aku pun da tau baju mane nak pilih..then aku n my mom pon balik umah…tue jelah citer yang aku nak citer..see u all in next blog….aloha…

0 comments: