Wednesday, February 25, 2009

:: Berapa yerk dulang hantaran???? ::

~~ Salamz...cerita persiapan hari pertunangan bersambung semula...ehhehehe..nie berkaitan dengan bape pulak dulang hantaran nak bagi nie eik??hehehhe sangat rumit dan sangat pening nak putuskan berapa dulang blas berape dulang...setelah di persetujui bersama kedua2 belah pihak..jumlah dulang yang akan di beri pada hari tersebut adalah 13 berbalas 11 dulang...13 dari aku n 11 dari My Dear...Dalam tempoh nie ada jugak barang yang kitaorg da beli...nak kejar sale nyer pasal lah..lagipon aku fikir tak de maselah nak p beli belah nie..lagipun nak angkut semua bawak balik tah biler boleh balik..dengan kelas n exam yang da nak dekat...



~~ Antara barang yang aku n My Dear da beli ialah..kotak atas tue..isi nyer...supriselah..tak boleh tunjuk...tunggu mase hari pertunangan tue nnt...hurm..
lain-lain barang kat bawah nie...ada lagi yang tak beli cam buah , pot pori..barang basah yang nak bagi macam kek n etc..bulan 5 lah baru buat..kek pon kene tempah hujung2 bulan 5...
















~~ Semua barang2 nie kitaorg beli time sale..hehehehe...nnt semua hadiah nie akan di letakkan dalam kotak...reben semua da beli cuma bunga dulang n riben keras jer tak beli lagi..aku nak suh mak aku lah beli..lagipun aku tak tau pettern aper yang die nak .. kang salah beli rugi plak...so..persiapan seterusnyer...check it out later...pueh n jenuh nak pikir nak mengayakan kotak nie..at last dapat jugak jawapannyer..so minggu nie aku kene balik untuk hantar barng2 nie ke kampung..ada jugak mende alah kecik2 tak beli lagi bunga telur pon tak beli lagi ..tue import dari ayer hitam, batu pahat..sebab murah better then KL...so...tunggu lah story seterusnyer....da.....

0 comments: