Friday, February 13, 2009

:: Support OuR Malaysian Film ::

~~ Salamz ..huhuhu..malam tadi aku n My Dear Azrai p watching movie "Pengembaraan Geng Upin & Ipin"...hihhihhi..Si Azrai lah dok beriya nak tengok citer nie...Aku layanz jer citer nie..

~~ Dari Mula sampai habis citer nie..memang best..tak rugilah..yelah permulaan org Malaysia nak buat filem 3D kire oklah...Betui..betul..Betul...tak rugi kalau p tengok..mase aku tengok tue...penuh satu panggung..aku n azrai tempat biaselah p tengok kat cineleisure damansara...





~~ Aku n Azrai amik couple seat...memang kitaorg da comfotable kat cineleisure nie..tempat pon tak sesak sangat...




~~ Ramai mak ayah bawak anak2 derang tengok citer nie...kire citer nie sesuai ler untuk semua lapisan masyarakat..yang bagusnyer banyak terapkan nilai2 murni dalam citer nie..yang penting 100% Malaysia....Bangga Jadi Rakyat Malaysia...




~~ Mase last skali tengok patutlah beriya si Azrai nie nak tengok rupenyer salah satu tajaan adalah dari MOSTI...die kan keje mosti..bangga lah tue...Budjet wat citer nie pon besar RM 4 Juta tue...simple giler jer tapi boleh tahan gak mahal nyer...







~~ Aku sempat lah bergambo dengan ipin...si Upin ader kat atas time nie..tengah layan peminat2 die...






~~ So sesape yang ader family..p bawak p tengok citer nie..besh..sound system...memang best...aku siap ader nangis sikit biler da last2..biaselah...sensitif...aderlah satu babak tue...tengok kartun pon boleh nangis..pelik2..heheheh...so korang selamat menonton ler citer nie...Masa berkualiti adalah masa bersama keluarga dan anak2...Siapa yang pentingkan kerja dari keluarga tue...wat keje sampai biler pon tak habis..luangkan lah masa sikit yer untuk anak korang...huhuhuhu..cakap macam ader anak jer ...aku bujang lagi lah...huhuh..so Layanzz...sokonglah filem tempatan...Aloha..

0 comments: