Friday, March 25, 2011

:: HaPpY BuFdAy To Me ::

Aloha..

~~~ Assalammualaikum..wah...hari nie dah masuk 25 Mac 2011..Hari Jumaat....Hari yang sangat baik buat aku..halooo...today My bufday ok..so ucapkanlah selamat hari jadi untuk diri sendiri...hai pejam celik..pejam celik..dah 27 tahun dah aku nie..beso ke??korang sendirilah yang nilai k..erm..

~~ The first thing i want to share is..bufday kali nie..adalah bufday pertama aku begelar isteri ... sebelum nie aku bujang..so bufday pon celebrate ngan kawan2...I want to thanks to my beloved hubby..actually..His the first one wish my bufday walaupun belum masuk kul 12 lagik..erm..n tq so much becoz..tadi die hadiakan aku MP3 sony..yang selama nie aku nak sangat..aku sangat gembira sebab die hadiahkan prezent tue..aku suka sangat sebab first aku mmg suka dengar lagu..n aku leh bawak kat mana jer ..second..dis weekend aku kelas..n aku nak rakam lecture law aku..walaupun da last kelas bg LAW tak pelah..mmg aku nak rakam apa yang lecturer aku membebel kat kelas nanti..

~~ tadi kitaorg p ecm..hubby aku terus ajak p kedai sony..memula aku tolak gak..sebab aku mmg tak mintak pon ape2 kat die..cukuplah ucapan wish n kasih sayang yang die bg kat aku..yelah..penat lelah die keje cari duit untuk sara family..aku rasa tue pon dah cukup besar hadiah die buat aku..hehehehe..neway tq cayang..mama hargai sangat2...

~~ so now i want to sleep..so to Madam Noorini ...Hepi bufday...Semoga diri sendiri sehat selalu n dimurahkan rezeki bersama ...semoga life bertambah ceria n hepi2...=)

0 comments: