Friday, March 18, 2011

:: TUDM Open Day 2011 ::

Aloha..

~~ erm..mood makin lama makin hilang..kenape tah ..nak taip blog pon aku malas..tapi ku gagahkan jugaklah sebab nak share story ngan kawan2 semua..last week..aku agak lama tak online..kerana aku bercuti panjang n jadual yang sangat padat..

:: TUDM Open Day ::
:: Dia siap leh pusing2 lagik ::
~~ mgu pas aku temankan my dear p open day TUDM di Lapangan Terbang Sultan Ahmad Shah Kuantan...tempat aku tinggal sangat bersebelahan dengan airport kuantan.. That day sangat best..kami berpeluang melihat bagaimana mereka berlepas dengan jet pejuang..huhuhuhu...bunyi engine sangat2 menyakitkan telinge..tp untuk kepuasan bersama..My hubby nie sangat2 sukalah ngan airplane nie..sampai game kat umah tue pon game pandu kapal torbang..
:: Sakit tinger..jet pejuang baru nak berlepas ::
:: antara jet yang di pamerkan tp bukan smokey bandit ::

~~ erm..dapatlah peluang tgk jenis2 kapal terbang n jet2 yang digunakan oleh tentera2 udara kita..adoyai..pilot2 nyer pon cun2 n ensem2...hehehehe (marah cik abe)...tp mmg betullah..cun giler kowt tentera wanita tue..aku ader amik gambo ngan die..seperti kat bawah nie..kulit..bapoklah licin macam telur dikupas..mcm model lagik..hehehehhe
:: dengan akk tentera ::

:: papa ::

~~ mulanya nak p kejap jer..tp ha..hamik kul 11.30pg baru kuo dari airport..then petang tue..kitaorg dah sesiap nak p KL...aku ader kelas ahadnyer..n isnin terus gerak p bercuti...for the next story..k..layan gambo lak..

0 comments: