Sunday, March 20, 2011

:: Mata ooo Speck Mata ::

Aloha..

~~ uii...last 2 weeks aku balik kg..then terlupa lak nak bawak balik speck mata..erm...terpaksalah buat speck baru..tp aku beli yang murah2 jer..amik pakej pelajar.. kebetulan ritu beli lah contek lens...kat kedai area umah mak mertua aku..terperasanlah banner untuk pakej pelajar..


~~ Memulaaku beli contek lens jer..pakai untuk sebulan..jer..pastu terpandang lak banner die letak kat penjuru kedai..speck mata pakej student RM48 hengget..oklah..untuk sementara waktu sementara tunggu adik aku bawak balik semula speck mata aku tue dr kg..


~~ so dengan pantasnyer aku pon watlah speck mata tue..n hasilnyer tuelah die..speck baru..upe2 nyer power mata suda naik dah..patutlah kerap sakit kepala..speck siap ari senin dah..aku amik ari rabu masa balik dr cameron ritu..so now it's my new look...hehehhehe...

0 comments: