Tuesday, March 1, 2011

:: Ganu kita ke Ganu Mung ::

Aloha...

:: Bersama famili .. at Riyaz Heritage ::

~~~ Adoi lama sungguh tak update blog..tp bolehlah..sikit2 nak share..aku sangat sibuk lah kawan2...kelas aku suda setat..then asimen melambak2..tambah2 pulak laptop i rusak..jd mmg lambat lagiklah kan nak upload citer dalam blog..now curi masa sikit .. aktiviti mmg penuh..cuti raya cina yang lepas aku n my familia bercuti ke terengganu...nielah first time aku g duk kat kuala terengganu 4 malam..hehehee..before nie penah gak p.. tp p pulau redang..aktiviti kat sana..berjalan2lah kan..sambil berkenal2 dengan saudara suamiku di sana..

:: At dataran Syahbandar Kuala Terengganu ::

:: Me, Afiq,Amir, Lin, Erza ::


:: At Masjid Terapung ::
~~~  bermalam di rumah adik beradik mak mertua aku..di KT..dapatlah kenal mereka dengan lebih dekat lagik..ader sikit gambo yang leh di share buat kawan2..terengganu best jugak..n baru nak naik bandonyer..kalau mau p..jgn p time cuti skolah..barang2 agak mahal..p time tak cutilah..baru leh soping2 kepok lekor...hehehehe..so layan jerlah gambo nie..

0 comments: