Friday, May 20, 2011

:: Tak tahu Tak Tahu Tak Tahu ::

Aloha...

~~~ Nak kata lama tak jugak aku tinggalkan blog nie...adalah dalam 2 bulan aku tak mengupdate kesah2 tentang aku..the last post is My Bufday story...erm..actually dalam 2 bulan lepas aku bz ngan final exam ..n final paper aku semua nya agak tough2...sabo jelah kan..ha..sib baik boleh lah jawab...

~~~ Selain dari citer tentang exam..aderlah citer2 sedih yang tak dapat nak share ngan kawan2 semua..but..semuanya ok and aku n my hubby hadapi dengan tenang.. Mak mertua aku pun dah selesai pembedahan buang rahim n this end of month akan buat rawatan susulan di KPJ Damansara selama 5 minggu...harap2 semuanye ok...

~~~ nie jap agi nak g melawat opismate aku ...nadia..die baru je pas dapat baby..nnt i update lagi citer yer..jadual bulan nie pon agak penuh jugak..so aderlah jugak story yang boleh di luahkan dalam blog ... so wait n stay tuned wif me k...daaa.....

0 comments: