Friday, May 20, 2011

:: Congrats Ummi Nadia ::

Aloha...


:: Me and Baby Naufal ::
~~~Huh....sementara ader waktu dan mood masih ada untuk menaip story ..baik aku taip cepat dan sepantas kilat..aku baru je balik melawat my officemate aku Nadia..neway sabtu lepas nadia baru jer lepas bersalin..pepagi dah dapat msg dari die..aku tak bangun tido lagik..

:: Titon di siang hari ::
~~~ erm..hari tue jugak aku p tgk baby die...memula cam segan gak sebab baru kan bersalin..die pun bersalin normal..Alhamdulillah..segalanya di permudahkan..so petang sabtu tue...aku n my hubby p lah al farabi tgk die..tak mau kaco die lama2...tgk die n baby...snap gambo 2 keping terus balik..tp bila tgk die dah bersalin tue..terasa hati juga nak jadik cam die..tp tak pe..bersabar..

:: Di pangkuan auntie Aja ::
:: Amsyar Farish Naufal ::
~~~ So arini..aku n semua kawan2 opis...plak p umah die..tgk baby die..erm..muka dah berubah sikit..pipi merah2..mst putih dak tecit nie..hehehe..melihat keletah si tecit tue..rasa geyam lak..amik pic die manyak2 tadi..Nama die Amsyar Farish Naufal ...ha..tue dia...nama sikit punya panjang...penuh nak tulis buku...tak pelah..semoga jadi anak yang soleh yer nak .... so buat nadia..tahniah di atas kelahiran...n selamat berpantang....=)
:: Kekenyangan selepas minum susu ::

0 comments: