Sunday, May 29, 2011

:: Dinner Event My Hubby ::

Aloha..

:: Swiss Garden .... ::

~~~ Hai kengkawan...dah gap bape ari dah story nie..but masih tak basi lagik...hehehehe...actually lepas aku balik dr kursus... Office my hubby ader wat event ..Majlis Persaraan untuk Pengarah n Staff  jabatan die...

:: Ulang balik zaman dolu2 pakai selendang ::
~~~ sesampai jer kat umah..tgk ader barang teralih..aku call my hubby upenyer..atap bocorlah sebab ujan lebat masa aku p kursus ..sib baik tak banjir..then aku pun bersiap untuk iron baju aku n My dear ...

:: Berposing di tangga ::
~~~ Malam nie punya tema "SMART CASUAL" susah betul nak cari baju sebab warna tema...warna putih..nasib baik ader...hehehehehe... terima kasih penaja...

:: Beloved Hubby ::
~~~ Around kul 7 lebih pas maghrib aku n My Hubby pun  gerak ke tempat event di adakan ... erm..quite nice place..at Hotel Swiss Garden , Kuantan.. so jumpalah kawan2 my hubby ..hehehehe.. masa dinner tue..ader beberapa mendelah yang tak bape sedap dipandang..but My Hubby sabo jer..n aku tau mood die tak bape n ok..overall berjalan lancar... dinner habis dalam jam 11 lebih...

:: Time to goin; home ::
:: Wif Ayie Family ::
~~~ Masa balik tue..ader sesi bergambo ngan kengkawan My Hubby..hehehehe..then kitaorg balik....

0 comments: