Saturday, May 28, 2011

:: Kursus Trasformasi Ke Arah Kecemerlangan ::

Aloha....



~~~ hai kengkawan..dah bape ari tak update story...actually aku baru je balik dari kursus kat KL 4 ari kat sana..Tajuk kursus pun cam havoc je kan..aku p KL ari selasa pagi balik semalam..

~~~ Masa hari pertama..ari selasa..sampai2 jer..terus check in and pastu bawak kak jem jalan2 p MUAZ n Sogo..hehehe..mmg bestlah..lama dah tak tgk MUAZ..cari tudung .. pas cari tudung .terus balik n makan..then p ziarah saudara kak jem masuk spital kerana kene leukimia...hurm..semoga adik cepat sembuh yer...

~~~ So balik hotel n tido...ari esoknyer..start kursus...n mmg kene pecah dengan kak jem..tue biasalah ..ice breaking...hehehehe...pastu duk ngan kumpulan baru...sepanjang 3 hari kursus..semuanya ok..tp tempat je..agak tak bape nak memuaskan..but takpelah nak wat cane kan..harung jelah selama 4 ari..tido kat sana...

~~~ Bila dah pecah dalam beberapa kumpulan..semuanya ok2 belaka..nama kumpulan Plegmatic....aku yang cadangkan nama tue..hehehe maksudnyer STABIL... Malam kedua tue..aku kuo ngan kak long ..die ajak p makan dengan bakal tunang die..makan seafood..best jugaklah..n sangat mahal ok..makan kat Star Hill..order makan untuk 2 org..makan 4  org..tp kene dekat2 RM170.. Neway..Tq kak long ajak aku kuo..

~~~ Wah..the next day nie yang sedih sikit..plan2 nak kuo ngan Kak Sarina ..tp tak jadi..tak pelah..walaupun aku dah bersiap..aku bgtau die..aku tak siap lagi..Auni kecik muntah dalam kete pas minum susu..hehehhe..lawak betul..beriya bersiap...tp tarak rezeki...='(....

~~~ So that nite..adalah malam terakhir..aku tido lewat sikit malam tue..layankan mata...then tido..last day cepat jer berlalu..n kursus pun berakhir...overall kursus ok..tp ader part2 yang mengantuk...so next year course lak k..hehehe...so pasni leh transform kan diri sendiri k...=)

0 comments: