Friday, May 20, 2011

:: Filem lagik ...Filem Lagik ..... ::

Aloha...

~~ Setelah beberapa ratus hari menunggu akhirnyer..dapat jugak menonton wayang bersama My Hubby... Bulan Mei nie mmg banyak citer2 best kat panggung ....antara waiting list muviee yang wajib tengok ..Fast Five , Nur Kasih The Muviee and Pirates ...

~~~ Then aku sebenarnyer nak wujudkan kembali mood muviee2 nie..nak beraktif semula tgk muviee with my hubby... wah..kalau ader citer best saje lah yer...so Fast & Fariuos 5 dah tgk...Mmg terbaek dari yang terbaek .....tak rugi rasanya p tgk kat panggung ...rasa terangkat punggung tgk citer tue..sikit pon tak de masa nak fikir sebab citer tue cepat n banyak aksi... so promote2...10 bintang untuk citer tue k...****

~~~ Last nite lak..tgk citer Nur Kasih The Muviee....Muviee nie adalah sambungan dari drama bersiri TV Nur Kasih....best mmg best ...kalau siapa nak p tgk tolong bawak tisu manyak2 yer...sebab aku kompom korang melalak tgk citer nie..aku nak nangis tapi tahan jer..sebak pun ader..Fenomena Nur Kasih nie..bukan saje aku yang rasa...malah seluruh masyarakat Malaysia..gile tgk citer nie..baru tadi bukak FB Official NKTM..die annouce untuk hari pertama jer...kutipan tayangan dah RM 500 ribu..wei...hari pertama ok..box officelah kalau mcm tue untuk hari kedua..but..good job for Nur Kasih The Moviee....korang berjaya mengugurkan air mata ku tapi ku tahan...hahahaha....semua kengkawan leh lah ajak family tgk citer nie yer...aku bg 9/10 bintang**** .....

~~~ So for the next week insyallah...Pirates plak....enjoy the muviee k...

0 comments: