Sunday, February 7, 2010

:: Visiting My Mother in Law and Sis In Law At KMC ::

Aloha...

~~ huhuhu..hari nie..p melawat my mother in law and sis in law kat KMC...ptg tadi dlm kul 3 ptg aku sampai kat KMC..before tue beli kan buah tangan kat giant dulu..tu yang lambat sikit tue...





~~ Sampai2 jer..tengok mak n adik my dear tengah baring2 merehatkan diri..hurm..pas tue baru mak die citer nape...sebelum2 nie mak die ader gak mengadu sakit2 belakang..ari semalam die buat MRI...hari nie sampai esok kene tahan wad lagi..so esoklah baru boleh balik..tue pon kene jumpe doktor dulu ...kata doc. dekat ligamen tulang belakang mak azrai terkoyak sikit..sebab tue terkena urat saraf belakang...bahaya lah wei...kalau da melibatkan tulang belakang nie..





~~ adik azrai plak..pasal injured aritu..kaki kena operate sikit sebab retak..kes macam kak sarina dulu..retak nie lebih susah sikit nak jaga dari patah...hurm...neway harap2 tak de pape lah..aku nie nampak jer macam tak risau..tapi sebenarnyer aku risau jugak..tapi tak boleh nak layan sangat..aku mmg cam nie..muka aku mmg nampak macam tak kesah tapi aku kesah sebenarnyer...nie pon azrai tak balik dari BTN lagi..hurm..aku pon tak dapatlah nak berulang tiap2 hari ke kuantan nak balik mahkota aman...nasib lah die esok last BTN..die pon da risau2 kat mak die tadi...mak die baru bgtau kenapa..tak perlah...My Dear..cepat2 sikit balik...





~~ Oklah.tue jerlah story untuk hari ni...esok pon nak keje da nie...kena buat jadual waktu lah pulak..boring nyer...agak2 sampai biler aku kene buat bende nie??..tak perlah..baru nak belajar2 kan.nak buat cam ner suke tak ske..kene buat jugak..so for My Mother in Law n Sis In Law/...hope cepat2 sembuh...makan ubat yer..ehhehe...nite.da..

0 comments: