Friday, February 19, 2010

:: Holiday at My Hometown ::

Aloha....

~~ Wah....cuti panjang yang lepas ..aku sebenarnyer balik ke MUO...lame dah tak balik kg..sampai ayah da berbunyi....hurm..ader jugak tujuan nyer nie balik kg..selain dari p menghadiri weeding kawan my bestfwen..yda...aku pun p fitting baju untuk kawen...





~~ Aku gerak balik kg hari sabtu....then sampai di muo kira2 kul 11 pg..rehat2 dulu..sampai2 jer..dapat jumpe anak buah aku yang comei..si Alif...da beso dah die...dah boleh merangkak dah si alif nie...







~~ dalam kul 1.00 tgh..aku gerak p melaka...dapatlah berjumpe dengan Yda..n Nisa...Nisa nie..lagi sorang..die dari kelantan datang semata jadi pengapit si Yda nie..hehehehe...tinggal Nisa jer sorang masih single...masa aku tunang aritu pon die datang majlis aku..huh..baik sungguh kawan aku sorang nie..si nisa nie mmg semangat setia kawan yang tinggi..n die tak penah lupa janji die...neway..aku doakan die cepat2 bertemu jodoh nyer...







~~ Lepas balik dr weeding pusing bando melaka..aduh panas nyer...stress betul...aku n my dear tak turun pn..dok using jer...then balik muo...sampai2 kat muo singgah tanjung makan rojak petis n lai ci kang....pastu kitaorg pon balik...balik2 jer..anak buah ader dah kat umah...aper lagi...dua2 ader plak tue..si Aura n Alif....hehehehe....bestnyer dapat jumpe budak2 nie...








~~ Malam nyer kitaorg lepak bustand pagoh..makan mee bandung...masa yang ader digunakan sepenuhnye....heheheh..then ...pas balik dr bus stand..tidolah...kepada MY Best fwen Yda..Hepi weeding ..semoga berkekalan akhir nyer..jugak kepada housemate aku..Ckin n Madi..Hepi weeding...semoga bekekalan lah yer...sowi tak dapat nak p umah die...belah madi insyallah aku p....hehehehe..s gud nite ler ...

0 comments: