Saturday, February 6, 2010

:: Happy Engagement For Sis Nadia ::

Aloha...




~~~ Hurm..story nie lupa nak share.23.1.2010 haritu merupakan hari bahagia opismate aku..yelah that day hari bertunang die..Actually, aku p ngan My Dear..dlm kul 1 aku sampai umah nadia..masa tu nadia tak siap lagi...My dear tetibe plak tak nak masuk..die segan sebab semuanya pompuan..hurm..aku pon tak boleh lah nak paksa die..aku suhlah die tunggu mana2 kalau tak nak masuk..





~~~ Masa sampai2 jer..kak najah, n ex opismate yang nadia selalu citer tue pon ader skali..name die salina..hehehhe..peramah nyerlah hai..Borak ngan die macam org da lama kenal..nadia ader citer ngan aku.si salina nie nak sangat jumpe aku...then jumpe juga akhirnya...











~~~ pastu mak andam nadia pon sampai..tgh die bersiap2 tue..aku n salina layan TV masa tue ..Neway...lepas bersiap2..tunggu dlm kul 2 lebih...kitaorg p makan..mak nadia suh makan dlu..





~~~ lepas makan kitaorg pon naik atas..jumpe nadia..masa nie..gamatlah kan..bergambo sakan..tau jerlah..si nadia nie..kat opis kalau dgn aku tak suda2 berposing...da puas bergambo..kitaorg pon nak turun tapi rombongan lelaki da habis bincang..dlm kul 3.15..aku pon balik umah.huhuhuhu..





~~~ Neway..to nadia..Selamat Bertunang yer dik..semoga tak delah dugaan yang teruk2...untuk makluman semua..mungkin weeding aku n nadia akan terjadi pada bulan yang sama..sedihnyer..tak dapat nak dtg weeding die.even umah pengantin lelaki pon..banyak betul kenduri kawen bulan 6 nie..insyallah termasuk weeding aku...minggu depan plak weeding housemate aku..aku tak dapat p..sebab aku kene p weeding best fren aku kat Melaka.Wahida....Maaf lah banyak2..memang tak dapat nak attend..aku akan usahakan p weeding ckin yang sebelah muadzam buat ari sabtu..ari ahad plak aku ader kelas..aku rasa boleh adjust kot....so..layanzzz gambo kat umah nadia nie...=)

0 comments: