Friday, February 5, 2010

:: Pergi kelas + Chinese New Year Sale ::

Aloha ....

~~~ Actually aku ada hutang banyak kat blog nie..adoyai tak sempat akak nak update.Bz nyer melampau tahap gaban..Masa bulan januari aritu aku start kelas dah..then agak sebuk lah..sebab kelas sebulan 2 kali..aku berulang ke KL..that week masa first kelas..aku bawak housemate aku ckin..coz die nak mencari barang kawen die..

~~ Hurm..masa jumaat tue..kitaorg gerak malam..then sampai sana aku p terus jumpe kak long..kat manjalara..lepak minum kat manjalara then..terus gerak p umah kak long..sian gak kat die..sebab die baru balik dr kelas kat UPC...

~~ Lepas balik umah kak long kitaowg semua terus p Uptown Setapak...hurm...aku mendera si Ckin nie..ha..dapat gak aku bawak die p uptown setapak...umak aii..ramai nyer org..sampai kul 3 pagi kat setapak n sampai umah semula kul 4 pg..then tido..

~~ Esoknyer..pagi2 da bangun dah...dlm kul 10..kitaorg gerak p IKEA..lama dah tak makan meatball kegemaran ku..ramai jugak org nie..yelah sale chinese new year...dapat jugak bershopping2 n jalan2 tambahkan sakit kaki..












~~ Setelah selesai makan di IKEA..kitaorg pon terus bergerak ke Sogo...hehehe..yang nie lagi best..rupanya that week hari member sale untuk ahli sogo..hangin nyer..nak tak nak kenelah beratur buat kad..RM12 henget untuk 2 tahun..tak per lah..kalau len kali p oleh guna lagikan..hurm..pas buat kad tue baru kitaorg dapat masuk sogo...giler..memang sale giler2 lah sogo..tak laratnyer tengok org yer..rasa nak muntah..nak bayo punyerlah panjang Q...then dapatlah beli barang2 ckin kat sana...





~~ Berpusing2..n p jalan TAR...then balik dah malam..huhuhuhu...penat woo..sok plak aku p kelas..malam tue..tido awal lah..badan dah letih..sweet dream...










0 comments: