Sunday, February 7, 2010

:: Persediaan Hari Bahagia Fasa 2 ::

Aloha....

~~ Sebenarnyer..aku tak de mood nie nak menaip..sebab..My Dear tak delah dari rabu lepas..die kene p BTN...rindunyer..then lagi satu perkara..selain adik My Dear kat KMC..Mak die pon kat masuk KMC jugak...aku baru jer dapat tau sebab My Dear bgtau...Tak pelah ingat esok pagilah baru p tengok..seminggu yang lepas pon aku ader jugak jenguk adik die sebab injured kat kaki..kene operation sikit kat kaki sebab jatuh tangga..hui...hope mak n adik My Dear..berada di dalam keadaan sehat2 harapnyer..







~~ Ok..tajuk pon persediaan Hari bahagia kan..tapi mukadimah nyer yang sedih2 sikit...yelah..tak selalu kita kene hepi jer..kene jugak lah rasa sedih...OK..So far persediaan aku kali ini..tak delah sekencang masa bertunang tahun lepas..nie kitaorg buat persediaan awal...beli barang sikit2..firstnyer...aku ada belikan baju mak n adik beradik aku...tak dapatlah semua sama..kain lain2 juga...huhuhuhu...





~~ Then..ha kat bawah n atas nie ada 2 beg parkson, beg Bonia n beg Sony...agak2 aper yer dalam nyer...hehehhe..ha..mane leh beritahu lagik..aku akan bgtau lepas da siap semuanyer digubah n di hias..skung tak boleh bgtau lagi..masih awal...hehehhe..Tapi sedihlah pulak rasanyer My Dear tak de nie..housmate aku pon da balik kg sebab die cuti seminggu ..Ckin kan nak kawen da minggu depan..huhuhuuh...wah..die da kawenlah..nak jadik bini org da die...Selamat Pengantin Baru yer Ckin...kali nie aku betul2 rase empty..semua nyer org tak de kat keliling aku...rase dekat dunia asing lah pulak..so sok nakpagi p jenguk mak n adik azrai kat KMC...huhuhuhu...See u next story k...



0 comments: