Tuesday, February 9, 2010

:: Dapat Komputer Baru Kat Opis...Tq ::

Aloha....

~~ Hurm..hari nie.letih sgt..aku tak tau nape.tapi best jugak hari nie sebab aku dapat komputer baru.menggantikan komputer aku yang sangat2 lembap tahap gaban..hurm..Tapi komputer berat nie banyak berjasa sepanjang 6 bulan aku berkhidmat di UMP...hehehhe..





~~ Tq UMP...dapat gak aku komputer baru..tunggu da 6 bulan da...tapi oklah kan...Tq to abg hafiz n Abg Edy..tolong aku angkat komputer ke PTMK...hehehhhe...So selepas mendapat komputer baru nie..lega lah rasanyer..sebab aku pon da kene blajar buat jadual waktu...jadi lajulah sikit.nie ha..kalau tak lambatnyer die nak load STD student..huhuhuu



~~ Hari nie..mak mertua aku da keluar dr hospital..aku tak larat nk p tengok..azrai jer yang p amik mak die n adik die keluar dr spital..neway..for my mom in law n SiL...take care ...rajin2 makan ubat...hehhehehe..

~~ K arr...nak chow da nie ngantuk nyer la hai...gud nite...=)

0 comments: