Friday, February 19, 2010

:: Persiapan Perkahwinan Fasa ke bape tah ::

Aloha...

~~ Actually..skung nie da masuk da bulan 2..n dah nak end of february dah nie...wah..tinggal 3 bulan 2 mgu jer nie..barang2 hantaran aku da cari da..skung nie..p cari baju nak pakai masa sanding nnt...



~~ Mase cuti balik kg aritu..aku n my dear pon p lah butik auntie lin..carilah baju..then barulah boleh pilih tema apa...pelamin plak..aku amik ngan auntie julie..Hurm..kat butik auntie lin aku amik lace...aku ingat ngan auntie julie..aku nak amik songket..dengan auntie julie..mak aku uruskan...hehehhe



~~ Penat jugak eik sebenrnyer p fitting baju nie..neway..part baju kat auntie lin da settle...huhuhuhu...ader lagi sebenarnyer tak settle...borang kawen pon tak settle lagi nie..ujian HIV lagi..aku plak ..susah nak balik..dengan nak exam uiTM lagik..dengan keje kat opis yang banyak..aduh...pening...tapi aku harap semuanya leh solve slow2....Masa fitting baju pon auntie lin tak de kat butik..die ader ngandam..susah nak jumpe...ingat nak jumpe time tak cuti skolah lah....



~~ Untuk persiapan lain aku follow up n update later k...see next blog

^^ Untuk sesiapa yang berminat..Butik Salina nie terletak berdepan dengan Wetex parade muar..berdekatan dengan courts mammoth...Pergilah..ada juga spa untuk mandi bunga, lulur , mandi susu dan sebagainya...macam2 ada..selain dari andaman terdapat jugak rawatan kecantikan..free2 nak p sewa baju ker aper ke...boleh berunding dengan Puan Salina..

0 comments: