Tuesday, November 25, 2008

:: Sekitar Pameran Integriti Di Jabatan Kimia ::

~~ Aloha...kat sini aku nak kongsi sket gambo mase pameran kat Jabatan Kimia...pada 24 hb yang lepas akun geng2 abg admin ada wat pameran sempena minggu Integriti kat Jabatan Kimia..pagi tue..lewat gak lah..da kul 9 baru nak pasang panel kat sane..sib baik tiem tue belum hari perasmian..perasmiannyer hari ni 25 hb..heheheh..aku p sehari jer...saje jer nak join kerja luar sekali sekale...bawah nie aderlah gambo mase pameran tue..kat ruang legar bangunan utama...aku tak bgtau pon my dear yang aku p sane..wat suprise..die terkejut tengok aku tetibe ader mase pameran tue...so layanzzzzz

:: Nie Barang2 Pameran Yang nak di pasang mase kat sane ::

:: Banner Untuk Minggu Integriti Peringkat JAbatan Kimia ::

:: Tapak Pameran Kitaorg ::

:: Kitaorg baru nak sarapan pagi..ayam goreng nyer best lah::

:: Aku n My Dear ::

:: Bergambo Kenangan dengan Org Kimia =) ::

0 comments: