Friday, November 14, 2008

:: Majlis Hari Raya Admin ::

Sebahagian tetamu yang hadir

Ni cupcake yang kak awin wat comei dan sedap

Derang sedang bertungkus lumus menyediakan makanan sebab tetamu nak datang

Aku,Kak Ogy Dan Abg Mail

My Family at IIM

Aloha...hahahaha aku da boleh taip blog da...minggu lepas after jamuan hari raya sektor awam... unit aku pon sebuk2 lah nak wat sambutan majlis hari raya...mase tue aku tak bape nak join sangat tapi sebab namanyer jamuan makan..mestilah p kan...wah..aku nie asik makan jer ..da 4 tahun keje IIM body tetap maintain..heheheheh...korang nak tau rahsianyer ker?aku pon tak taulah..tak de petua ape2 cuma kalau malam jgn amik heavy2 meal.. nasi jangan makan..hehehehe..kalau nak makan nasi kenelah sebelum maghrib ok lah..ada beberapa gambo yang aku nak kongsi ngan korang ratap ler ..=)

0 comments: