Thursday, November 20, 2008

:: BuShan + Boring ::

~~ Minggu nie adalah minggu yang paling membosankan kat opis..setelah beberape hari bercuti kerana menduduki peperiksaan , banyak kerja kat opis..buat laporan lah..key in cutilah...yang naik gajilah..temuduga staff barulah ...pelantikan staff barulah...sume2 nyer kene wat..bestnyer dok umah..nak tak nak aku kene settlekan sume borang2 yang bertimbun nie...hwahwhahwah..rase nak muntah tengok..meje pon berselerak..sib baik big bos tak de bape2 hari nie asik p kursus jer mak cik tue..mentang2 ler bos paling tinggi p haji..asik tak de jerlah..wah..mengumpat plak kat blog sendiri...hehehehehe....lantak p jerlah die..

Keadaan Meje aku..yang berselerak

~~ pasnie lagi banyak kerja aku..beberape org pegawai atasan kat tempat aku letak jawatan..nie nak intake pegawai baru lagi..nak kene intiview lagik..aku jugak lah yang kene wat sorang 2...bosan nyer...bilerlah nak abis blajo nie..lagik 2 tahun..(sabo2)..keje tue jelah yang berulang2 biler kat opis...muak jugak sebenarnyer..tapi nak wat cam na kan..nie jerlah tempat cari rezki aku..hadap jerlah..kerenah jangan cakaplah..makin lame makin teruk..tapi aku cam biasalah..wat keje aku jer..malas nak campur urusan derang..biler derang tanyer ape2 aku cakap arr tak campur..yang penting derang tak bermusuh dengan aku....dan ari nie aku dapat settlekan sume keje2 tue..n ader lagi kerja yang akan menyusul pas nie..aduh..sakit kepala...="(

0 comments: