Friday, November 14, 2008

:: Demam Ayat - Ayat CinTa ::

Mase haritu aku dok sensorang kat umah, ada DVD ayat2 cinta along aku beli.. LAme da die beli tapi aku tak berhati plak nak tengok..tetibe aku rase cam nak bukak jer citer tue.. aku pon layan ler citer tue sensorang kat umah.. Wah besh bangat citernyer..Perasaan citer yang bersandarkan agama islam.. sampai aku pon terpengaruh tengok citer nie..yelah mane penah tengok cerita cinta yang islamik2 nie...wajar di tonton oleh setiap org islam kat malaysia nie..tapi aku muskil jugak...maria tue da islam tapi bertatu..maybe mazhab yang berlainan..kan tu story dari indonesia...apepun layanz jer...yang masih belum tengok baik korang tengok..best tau citer tue..

" Jodoh itu urusan Allah, Kita memang tak tau siapa jodoh kita..Kita Hanya boleh berdoa pada Allah supaya di dekatkan dan di beri petunjuk siapa kah jodoh kita.. Harap ditemukan dengan jodoh yang baik.amin. "

Fahri dan Aishah

Maria

Nie tangan aku...Kak Ogy yang lukis..Simple jerkan..hehehehe

0 comments: