Thursday, November 20, 2008

:: Congratulation For My Dear ::


~~ Agak2 nie surat Tawaran aper eik??First of all..aku dengan sukacita nyer nak ucapkan tahniah kepada my luvly dear azrai ....coz dear dapat tawaran sambung degree kat uitm shah alam dlm course "Ijazah Sarjana Muda Sains Pentadbiran (Kepujian) "..huhuhu..aku da dapat tau awal da..cume tak sempat2 nak citer kat blog..neway die pon da tau...surat nie di kuokan dari web uitm...yang original uitm hantar kat umah die di kuantan..mase aku bgtau die nie...die kat cherating..hepi betui die dapat tawaran nie..memule tue mase aku bgtau die result nie..macam aku buat2 suare cam hampelah..then baru aku bgtau die yang die dapat..huh...lega aku..

~~ Cerita di sebalik permohonan nie..sebenarnyer dah masuk 3 kali die mohon nak sambung study ..nie yang kali ketiga die mohon..baru die di terima... mase nie y aku tolong my dear isikan semua particular die..yelah..semuanyer online..kat opis die susah nak dapat guna internet jadi akulah tolong die key in semua data..mase aku dapat sambung blajar dulu..mase tue aku masih baru couple dengan my dear sorang nie...mase tue kebetulan die ader mohon..mase tu jugak die mintak aku tolong semakkan status yg die berjaya ke tak?waktu tue permohonan die tak berjaya..aku bgtau die..muke die memang nampak hampe sangat....time tue .die belum pindah kat Jabatan Kimia lagi..but dlm waktu y same die dapat berita gembira lain..die dapat keje kat Jabatan Kimia PJ...full government lah di bwh kementerian sains n inovasi..oklah kan..


~~ Akhirnyer permohonan die berjaya...Impian die da tercapai..akulah insan yang paling gembira nak tengok kejayaan die untuk mase depan bersama(hopefully)..sekejap jer rasenyer 5 tahun tue..boleh jugak jadi 4 tahun kalau die sempat completekan semua subjek yang da di sediakan..aku nie tinggal 2 tahun nak completekan diploma aku..then nak sambung degree plak...tentang jodoh...wat mase nie aku belum rancang ape2 lagi..tunggulah dulu..tak lari gunung di kejar..biler tengok kengkawan da nak kawen..da bertunang ... rase tergugat jugak..but... kitaorg ader rancangan sendiri..ape2 nnt aku roger korang..jangan risau2...harap2 die boleh study rerajin..aku percaya my dear aku sorang nie boleh buat..memang tuelah yang die nak selame nie ...nak sambung study....bolehlah aku n dear study sesame...die da book aku n kak sarina untuk blajar accounting...huhuhuu..kelakar betul...ingat nak wat suprise belated bufday n untuk die minggu depan..aku baru plan dengan geng2 aku..die masih tak tau...hihihi suprise..buat geng2 yang da tau..jgn bgtau azrai tau..=)..aku da nak balik da nie...daa...

2 comments:

Anonymous said...

congrats to azrai.. all the best
akak mesti hepi..

ErinZ Site said...

:: Reply to Aincyclops

~~ Thanks Ain..mestilah akk hepi
~~ Ain pn da grad..Gud Luck hope dapat keje y best2