Monday, May 10, 2010

:: Jemputan Majlis Weeding ????? ::

Aloha...

~~ Dalam perkiraan ... kurang dari sebulan jer majlis weeding aku akan belangsung...malam tadi aku tak lena tido sebab memikirkan hal persiapan weeding aku nie..aduh..mmg teruklah..pagi2 kat opis aku dah kene jaga student MUET...nie last day aku jaga..tapi kepala otak dah kat kg..







************** My Official Invitation Weeding Card ****************

~~ Tak boleh jadik cam nie..masuk2 opis jer..aku buat kira2 tentang balance cuti aku..masih boleh lagi nak apply nie..tak lebih dari kelayakan..aduh..so aku start bercuti wesak 28 Mei 2010. (Jumaat) sampai minggu depan..





~~ Last week...ari khamis petang aku p KL mensettlekan urusan penghantaran kad kawen di Pejabat lama aku di Institut Integriti Malaysia... akhirnyer tertunai juga hajat untuk menyampaikan kad ini sendiri dengan tangan walaupun tanpa my dear di sisi..hehehehe.. Agak rush jugak..semua nak settle satu hari..then aku dapatlah jumpe old skool mate aku..Norzaiti Rahmat..sama2 study masa kat teknik dulu...Die keje kat RTM..lega juga sebab dapat tunaikan hajat untuk berjumpe seketika...tah taun biler lah dapat jumpe lagik gak nyer..before tue..aku g jumpe X-CC aku di Kementerian Kerja Raya..semua selesai..

~~ Then aku p tesco jap..n mkn kat ikea sorang2..agak tidak best..aku rasa macam aku telan jer makanan tue..tak de rasa aper..pastu..balik umah kak long n aku terus gerak balik kuantan ari jumaat petang tue...Alhamdulillah semuanyer berjalan lancar...aku sampai di kuantan dengan selamat pada jam 9.30 mlm..huhuhuuh... Soknyer plak aku kat umah jer...study..n semalam adalah last paper aku...MERDEKA.....

0 comments: