Monday, May 24, 2010

:: Cake or Cuppies either One ::

Aloha...







************ sumber dari internet...tak tau lah sape ************

~~ Biler kiter bercakap pasal cupcake or cake..ladies2 semua mesti dah mula telan air liur...hurm..aku tengah pening untuk decide nak buat cake or cupcake for my hantaran nie...hehehehe..Memula aku pikir nak tempah ngan my officemate lama..kak awin kat IIM tapi...bapok lah jauh nyer nak p pickup nnt..then aku nak kene p KL plak...at last selepas beberapa lama..dapatlah maklumat pasal cupcake blog area kuantan nie..hurm..





************************** tiut couple birds **********************

~~ Kebetulan plak..my opis mate nadia nie..nak kawen jugak die pon nak tempah cupcake n cake weeding untuk hantaran nyer...hurm..untuk percubaan aritu ..that day yang opis aku buat potluck..amik dr sorang kakak nie..blog nyer http://princess-cupcakes.blogspot.com (Cik Lin)... rasanyer ok juga..n hasil kerja tangan nyer pun agak kemas...then aku pon puas mencari design untuk die buat...pikir2 tema aku coklat n mix white sikit..tak taulah macam mane rupe lah cupcake aku nie..adalah beberapa design nak share..tapi rupa bentuk tak taulah..nebes jugak wei...first time nak tempah nie..lg pon aku pon tak kenal langsung org nie..tp menurut nadia..org nyer kecik molek...aku cuma bercakap dalam tepon jer..tak penah jumpe kot..sore macam serius jer..harap2 oklah..so aku nak share design yang aku nak buat..tapi tak taulah mentuk nyer cam ner..so layanz ler gambo2 yang ada...tema aku sebenarnyer warna bronze ceklet2..."Simple n Elegence ".....n aku nak die buat design couple birds..tak kesahlah mentuk yang mana satu..i hope ok ler...so layanzzzzzzzzzzz....



*********** sumber gambar dari princess-cupcakes blogspot ************

0 comments: